Το χθεσινό livestream των Unboxholics ολοκληρώθηκε και πλέον μπορείτε να το απολαύσετε μέσα από το κανάλι μας στο YouTube. Αλέκος και Θέμης έπαιξαν το απόλυτο horror παιχνίδι της χρονιάς, που ακούει στο όνομα Resident Evil Requiem.
Οι δυο τους, χωρίς τον Σάκη στο στούντιο, έπαιξαν τις πρώτες ώρες από το νέο κεφάλαιο της λατρεμένης σειράς της Capcom και όπως φαντάζεστε, δεν πέρασαν καθόλου καλά.
Ο Θέμης φόρεσε το εμβληματικό γιλέκο του…πόνου και αισθανόταν συνεχώς τα πάντα! Το livestream με το Requiem είχε ό,τι φαντάζεστε: τρόμο, jumpscares, γέλια, γρίφους, zombies και…κάτι τέρατα να τους κυνηγάνε σε κλειστούς διαδρόμους!
Οπότε, κάντε το καφεδάκι σας και απολαύστε το μέσα από τον player που θα βρείτε παρακάτω.
Hub
Must Read
Fears to Fathom | Αλίνα και Σάκης Co-Op Livestream!
Νέες λειτουργίες στο Unboxholics.com!
Disclosure Day Review: Ένα καλοκαιρινό blockbuster που μας θυμίζει γιατί αγαπήσαμε τον Spielberg