Η Google θέλει να κάνει πιο εμβυθιστικό τον ήχο του VR/AR
Η άφιξη τόσο του VR/AR όσο και των πιο καθημερινών εμπειριών (πχ. Βίντεο 360-μοιρών), έκαναν επιτακτική την ανάγκη ενός ‘χωρικού’ format ήχου, εξού και τα πρότυπα DTS X και Dolby Atmos. Ο spatial ήχος, επιτρέπει την ολοκλήρωση μιας κατά τα άλλα ελλιπούς εμπειρίας, προσφέροντας ρεαλιστικότερα αποτελέσματα ελέω της μεγαλύτερης αληθοφάνειας του χώρου. Μέχρι πρότινος, οι δημιουργοί περιεχομένου πολυμέσων (πχ. Βίντεο, Παιχνίδια, κ.α.) βασιζόντουσαν σε ασύμβατες μεταξύ τους λύσεις, όπου κάτι φαινομενικά λειτουργικό σε μια πλατφόρμα, παρουσίαζε - στην καλύτερη των περιπτώσεων - δυσλειτουργικότητα σε μια άλλη. Αυτό έρχεται να αλλάξει η Google, παρουσιάζοντας ένα κοινό, ανοιχτού κώδικα framework για τη δημιουργία και διαχείριση spatial ήχου.
Λόγος για το Resonance Audio, ένα multi-platform (βλ. Android, iOS, macOS, Linux και Windows) toolkit. Πρόκειται για μια υλοποίηση που δανείζεται τεχνολογικά κομμάτια του VR Audio Kit της εταιρίας, φέροντας την ικανότητα να διαχειριστεί εκατοντάδες πηγές 3D ήχου σε πραγματικό χρόνο, ακόμη και σε χαμηλής κατανάλωσης συσκευές όπως το κινητό σας τηλέφωνο. Οι προγραμματιστές σε όλες τις πλατφόρμες (βλ. Unreal Engine και FMOD) έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν όχι μόνο την πηγή του ήχου (από που έρχεται), αλλά και το πως διαδίδεται στο χώρο (την κατευθυντικότητα του), ενώ οι χρήστες της Unity, μπορούν να προ-υπολογίζουν τα αποτελέσματα της αντήχησης ενός δεδομένου χώρου, μικραίνοντας τοιουτοτρόπως το φορτίο επεξεργασίας που μένει για τη συσκευή.
Αν και το Resonance Audio αποτελεί ένα ανοιχτό πρότυπο με σκοπό την καθολική κάλυψη των αναγκών των content-creators (κάτι σαν το USB Type-C), η υιοθέτησή του θα κρίνει την εξέλιξη της πλατφόρμας, καθότι άλλες εφάμιλλες επιλογές - ή και η δημιουργία κάποιας - αποτελούν ενδεχόμενα.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.