Αν το αρχαιοελληνικό God of War κυκλοφορούσε σήμερα με Unreal Engine 5!  

Κάπως έτσι θα μπορούσε ίσως να μοιάζει ένα remake

Αν το αρχαιοελληνικό God of War κυκλοφορούσε σήμερα με Unreal Engine 5!

Το hype και η ανυπομονησία για την κυκλοφορία του God of War: Ragnarok έχει κορυφωθεί και έτσι ένα κανάλι του YouTube αποφάσισε καθώς περιμένει την άφιξη της νέας περιπέτειας της Santa Monica, να τιμήσει το παιχνίδι που τα ξεκίνησε όλα!

Αν θέλετε μια υπενθύμιση για το πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος, έχουν περάσει και επίσημα 17 χρόνια από όταν ο Kratos ξεκίνησε το ταξίδι του στην Αρχαία Ελλάδα, με την κυκλοφορία του πρώτου God of War. Αναλυτικότερα, το τρομερά επιτυχημένο hack ‘n’ slash παιχνίδι που ξεκίνησε το λατρεμένο franchise έκανε το ντεμπούτο του στις 22 Μαρτίου του 2005 για την αγορά της Αμερικής, καταφθάνοντας στις 8 Ιουλίου του 2005 και στην Ευρώπη.

Δύο δεκαετίες είναι σίγουρα πολύς χρόνος, πόσο μάλλον για την τεχνολογία που προχωράει με αστραπιαίους ρυθμούς. Προφανώς, λοιπόν, και το άλμα των γραφικών είναι τεράστιο από το PS2 στο PS5 και έτσι το YouTube κανάλι TeaserPlay παρουσιάζει τώρα πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα remake του πρώτου God of War αν κυκλοφορούσε σήμερα με την εξαιρετικά προηγμένη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.

Το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει, παρόλο που πρόκειται για fan project μιας μικρής ομάδας και όχι κάποιου AAA στούντιο. Το demo αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογίες της Unreal Engine 5, όπως το Lumen για το σύστημα φωτισμού, το Nanite για τα περιβάλλοντα, αλλά και το Metahuman για τη δημιουργία του Kratos και του Δία. Μάλιστα, το πρόσωπο του Kratos δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με την έκδοση του χαρακτήρα από το παιχνίδι του 2018, ενώ η κάμερα μετακινήθηκε πιο κοντά σε σχέση με το God of War του PS2 για τον ίδιο λόγο.

Είναι από τις περιπτώσεις που τα πολλά λόγια είναι περιττά, οπότε σας αφήνουμε να απολαύσετε το εντυπωσιακό δημιούργημα του καναλιού TeaserPlay.