To Star Wars Jedi: Survivor θα έχει ray-tracing στα PS5 και Xbox Series X  

Ο director του παιχνιδιού εξηγεί πως η νέα γενιά θα βοηθήσει το project

To Star Wars Jedi: Survivor θα έχει ray-tracing στα PS5 και Xbox Series X

Έπειτα από αρκετές φήμες και διαρροές, στο πλαίσιο του φετινού Star Wars Celebration 2022, η EA και η Disney αποκάλυψαν το Star Wars Jedi: Survivor, το οποίο αναμένεται να συνεχίσει την περιπέτεια του Cal Kestis τον επόμενο χρόνο.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το νέο third person, narrative-driven, action-adventure παιχνίδι της ταλαντούχας ομάδα ανάπτυξης Respawn Entertainment, των Titanfall παιχνιδιών και του Apex Legends, βρίσκεται υπό ανάπτυξη αποκλειστικά για τις κονσόλες νέας γενιάς, PS5 και Xbox Series X|S, καθώς και για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο StarWars.com μετά την ανακοίνωση του project, ο director του, Stig Asmussen, μίλησε για τα πλεονεκτήματα αυτής της απόφασης.

Αναλυτικότερα, ο Asmussen ανέφερε πως το ray-tracing σύστημα φωτισμού του παιχνιδιού ξεπερνά οτιδήποτε έχουμε δει στο παρελθόν από την Respawn, τονίζοντας:

Νομίζω πως το πιο σημαντικό είναι το ray-tracing ή ο φωτισμός. Αυτό μας επιτρέπει να έχουμε φωτισμούς πραγματικού χρόνου, συνεχώς, σε ποιότητα που ξεπερνά κατά πολύ οτιδήποτε έχουμε δημιουργήσει ποτέ στο παρελθόν. Μάλιστα, μιας και είναι πραγματικού χρόνου, μπορούμε να βλέπουμε τις αλλαγές καθώς πειράζουμε τα φώτα - άμεσα, ουσιαστικά. Αυτό σημαίνει πως μας μένει περισσότερος χρόνος για βελτιώσεις, πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει πως μπορούμε να περάσουμε από περισσότερες εκδοχές και εν τέλει να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα που μοιάζουν πιο κινηματογραφικά.

Επιπροσθέτως, ο Asmussen επισήμανε πως η ανάπτυξη για τις κονσόλες νέας γενιάς έχει πλεονεκτήματα και όσον αφορά το gameplay.

Πέρα από αυτό, έχουμε αυτούς τους απίστευτα γρήγορους δίσκους σε αυτές τις κονσόλες που μας επιτρέπουν να φορτώνουμε τόνους περιεχομένου πολύ γρήγορα. Πάντα δούλευα σε παιχνίδια με streaming — παιχνίδια που δεν έχουν loading screens. Το γεγονός ότι αυτές οι κονσόλες έχουν τόσο γρήγορα μέσα αποθήκευσης το έχει κάνει αυτό ακόμα πιο εύκολο.

Τέλος, ο director μίλησε και για το DualSense χειριστήριο του PS5, τονίζοντας ότι είναι ένας ακόμη μοναδικός τρόπος που θα βελτιώσει την εμπειρία σε σχέση με το Fallen Order, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει περισσότερα.