Ο δημιουργός του God of War μιλά για την καθυστέρηση του Cyberpunk 2077 

Ενώ και ένας developer της CD Projekt σχολίασε το θέμα

Ο δημιουργός του God of War μιλά για την καθυστέρηση του Cyberpunk 2077

Πριν λίγες εβδομάδες σας μεταφέραμε την δυσάρεστη είδηση για την καθυστέρηση του Cyberpunk 2077. Το πόνημα της CD Projekt Red άλλαξε ημερομηνία κυκλοφορίας και από τον Απρίλιο μεταφέρθηκε για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Γιατί όμως η εταιρία χρειάστηκε τόσο περισσότερο χρόνο; Ποιος ο λόγος της καθυστέρησης; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που συνεχίζουν να κάνουν οι gamers μέχρι και σήμερα, προσπαθώντας να βρουν την αιτία πίσω από την απόφαση της Πολωνικής ομάδας.

Οι πρώτες φήμες ήθελαν τον λόγο της καθυστέρησης να είναι οι κονσόλες τωρινής γενιάς (PS4 και Xbox One) και ανέφεραν πως το παιχνίδι δεν «έτρεχε» τόσο καλά σε αυτές, επομένως η ομάδα έπρεπε να μεταφέρει την ημερομηνία διάθεσης του παιχνιδιού. Μετά από αυτές τις φήμες, τη δική του απάντηση ήρθε να δώσει ο Cory Barlog, ο ταλαντούχος δημιουργού God of War στο PS4. Αρχικά, ο Barlog «τιτίβισε» πως “ΚΑΘΕ παιχνίδι «τρέχει» άσχημα μέχρι να το βελτιώσεις πάνω στο συγκεκριμένο hardware στα τελευταία στάδια πριν γίνει χρυσό”. Στην συνέχεια πρόσθεσε πως “ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ”, όπου αυτό γίνεται προς το τέλος της ανάπτυξης.

Για εμένα προσωπικά δεν υπάρχει τίποτα ντροπιαστικό όταν ένα παιχνίδι δεν τρέχει καλά κατά την ανάπτυξη. Όλοι προφανώς θέλουμε να κυκλοφορήσουμε την πιο ομαλή και χωρίς bugs εμπειρία που γίνεται. Κάποιες φορές (τις περισσότερες) τα καταφέρνουμε. Κάποιες όχι. Αλλά δεν ήταν ΠΟΤΕ γιατί δεν προσπαθήσαμε.

Μετά την απάντηση του Cory Barlog, ο Philipp Weber, ένας Senior Quest Designer στη CD Projekt Red, δημοσίευσε στο επίσημο forum της εταιρίας την δική του γνώμη σχετικά με την καθυστέρηση του παιχνιδιού.

Ο Cory Barlog απλά ξεκαθάρισε τα πάντα. Εννοείται πως κάνουμε optimize για το Xbox One, αλλά και για το PlayStation και για το PC, γιατί πολύ απλά αυτό κάνεις όταν βρίσκεσαι στα τελευταία στάδια ανάπτυξης. Όσο το παιχνίδι φτιάχνεται υπάρχουν πολλά πράγματα που χρειάζονται βελτίωση, επειδή αλλάζουν και επειδή δεν έχουν τελειώσει. Επομένως, απλές απαντήσεις του τύπου “Καθυστέρησαν το παιχνίδι λόγω του X” μπορεί να λειτουργούν καλά ως φήμη, αλλά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πάντα πολλοί λόγοι. Ανάμεσα τους, από όσο μπορώ να μιλήσω και εγώ, είναι απλά η διόρθωση των bugs, έτσι ώστε το παιχνίδι να είναι όσο πιο 'γυαλισμένο' γίνεται.

Από ότι φαίνεται απλά η ομάδα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να βελτιώσει το παιχνίδι της σε όλους τους τομείς και αν λάβουμε υπόψη το επίσημο σχόλιο του Weber, ίσως η καθυστέρηση του παιχνιδιού δεν οφείλεται τελικά στην «αδυναμία» των κονσολών τωρινής γενιάς.

Όπως και να έχει, το Cyberpunk 2077 κυκλοφορεί στις 17 Σεπτεμβρίου 2020 για PS4, Xbox One και PC. Παρακάτω θα βρείτε το tweet του Barlog, όπως επίσης και μία φωτογραφία με το σχόλιο του Weber.

7 comment(s)