Μετά από δεκαπέντε αξιοσημείωτα χρόνια στη Nintendo of America και σχεδόν 13 χρόνια ως πρόεδρος και COO της, ο Reggie Fils-Aime ανακοίνωσε τη συνταξιοδότησή του. Η τελευταία του μέρα στη Nintendo θα είναι η 15η Απριλίου. Ο ανώτερος αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Nintendo of America, Doug Bowser, θα αναλάβει το ρόλο του. Ναι, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος, το όνομα του είναι όντως Bowser.
Ο Reggie, μαζί με τον θρυλικό δημιουργό του Mario, Shigeru Miyamoto και τον Satoru Iwata, ήταν για πολλά χρόνια ένας από τους βασικούς εκπροσώπους της εταιρίας στο ευρύ κοινό, αναλαμβάνοντας παρουσιάσεις στην E3, συνεντεύξεις και οτιδήποτε άλλο ήταν απαραίτητο.
Η Nintendo δημοσίευσε ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο βίντεο, στο οποίο ο Reggie απευθύνεται σε όλους τους fans και τους ευχαριστεί όλους για το πάθος και τη στήριξη. Το βίντεο αναφέρεται μάλιστα και στα ατελειώτα memes που έχουν γεννηθεί και αφορούν τον Reggie, όπως το ‘My Body is Ready’, το ‘Regginator και πολλά άλλα. Μπορείτε να δείτε το βίντεο παρακάτω.
Nintendo fans, Reggie has a message for all of you. Please take a look. pic.twitter.com/EAhaEl5oEJ
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) February 21, 2019
Ο Reggie ήταν μια από τις πιο αξιολάτρευτες φιγούρες της gaming βιομηχανίας και σίγουρα θα μας λείψει. Του ευχόμαστε καλή συνταξιοδότηση και ευχαριστούμε για όλα.
Tags
Must Read
Zelda: Ocarina of Time - Η Nintendo ίσως αποκάλυψε κατά λάθος νέες λεπτομέρειες για το παιχνίδι
Σφραγισμένο Super Mario Bros. πουλήθηκε για αδιανόητο ποσό!
Splatoon Raiders: Νέο trailer με πολύχρωμη gameplay δράση από το spin-off του Switch 2!