Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο Reggie Fils-Aime λέει αντίο στη Nintendo

Δείτε το συγκινητικό αποχαιρετιστήριο μήνυμά του

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο Reggie Fils-Aime λέει αντίο στη Nintendo

Μετά από δεκαπέντε αξιοσημείωτα χρόνια στη Nintendo of America και σχεδόν 13 χρόνια ως πρόεδρος και COO της, ο Reggie Fils-Aime ανακοίνωσε τη συνταξιοδότησή του. Η τελευταία του μέρα στη Nintendo θα είναι η 15η Απριλίου. Ο ανώτερος αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Nintendo of America, Doug Bowser, θα αναλάβει το ρόλο του. Ναι, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος, το όνομα του είναι όντως Bowser.

Ο Reggie, μαζί με τον θρυλικό δημιουργό του Mario, Shigeru Miyamoto και τον Satoru Iwata, ήταν για πολλά χρόνια ένας από τους βασικούς εκπροσώπους της εταιρίας στο ευρύ κοινό, αναλαμβάνοντας παρουσιάσεις στην E3, συνεντεύξεις και οτιδήποτε άλλο ήταν απαραίτητο.

Advertisement

Η Nintendo δημοσίευσε ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο βίντεο, στο οποίο ο Reggie απευθύνεται σε όλους τους fans και τους ευχαριστεί όλους για το πάθος και τη στήριξη. Το βίντεο αναφέρεται μάλιστα και στα ατελειώτα memes που έχουν γεννηθεί και αφορούν τον Reggie, όπως το ‘My Body is Ready’, το ‘Regginator και πολλά άλλα.  Μπορείτε να δείτε το βίντεο παρακάτω.

Ο Reggie ήταν μια από τις πιο αξιολάτρευτες φιγούρες της gaming βιομηχανίας και σίγουρα θα μας λείψει. Του ευχόμαστε καλή συνταξιοδότηση και ευχαριστούμε για όλα.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.