Υποστήριξη για πληκτρολόγιο και ποντίκι σύντομα στο Xbox

Την αρχή έκανε το Minecraft
06 Σεπτεμβρίου 2017 05:18
Υποστήριξη για πληκτρολόγιο και ποντίκι σύντομα στο Xbox

Η υποστήριξη πληκτρολογίου και ποντικιού στο Xbox One φημολογείται εδώ και αρκετό καιρό, ενώ βρίσκεται στα σκαριά ακόμη περισσότερο. Χάρη στις εφαρμογές που βασίζονται στο Universal Windows Platform API, η beta του Minecraft, 'Better Together' φαίνεται να κάνει την αρχή.

Ο CVP της Xbox πλατφόρμας, Mike Ybarra, κατά την ομιλία του στην PAX West αυτήν την εβδομάδα, δήλωσε πως η εταιρία δείχνει υπέρ του δέοντος προσοχή, έτσι ώστε οι developers να φερθούν έξυπνα σχετικά με το που θα πρέπει να επιτρέπεται αυτή η δυνατότητα και που όχι.

"Η υποστήριξη πληκτρολογίου και ποντικού στην πλατφόρμα του Xbox έρχεται επίσημα. Αλλά, πρέπει να φερθούμε έξυπνα σχετικά με την υλοποίηση της. Θα αφήσουμε το βάρος της τελικής απόφασης στους developers. Πολλοί άνθρωποι μου στέλνουν μέσω του twitter εκφράζοντας παράπονα "δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, για λόγους που έχουν να κάνουν με το κατά πόσο δίκαιο θα είναι για τους μεν και του δε," και το καταλαβαίνουμε αυτό. Τρέχουμε δύο πλατφόρμες άλλωστε: αυτήν του Xbox και αυτήν των Windows.

Ελέω αυτών, όταν θα καταφθάσει η υποστήριξη θα μιλήσουμε με τους developers, λέγοντας τους "κοιτάξτε, πρέπει να σκεφθείτε τους multiplayer παίκτες σας, αν το παιχνίδι σας είναι καθαρά competitive, ο κόσμος το πιο πιθανό είναι να θέλει την επιλογή, -θα παίξω με εκείνους που κάνουν χρήση πληκτρολογίου και ποντικιού, ή με εκείνους που χρησιμοποιούν controller, ή γιατί όχι και με τους δύο."

Επομένως θα δείτε σύντομα τα πρώτα μας παιχνίδια που θα φέρουν υποστήριξη πληκτρολογίου και ποντικιού. Δεν μπορώ να σας ανακοινώσω πότε είναι αυτό το σύντομα, αλλά σύντομα.

Η Microsoft εξετάζει ήδη πειραματικά το multiplayer του Gears of War 4 μέσω μεικτών μεθόδων εισαγωγής (controller + kbd and mouse). Αν το GoW4 αποτελέσει μπούσουλα τότε σίγουρα είμαστε σε καλό δρόμο αφού δίνει τις προαναφερθέντες επιλογές στους χρήστες, παραμένει ανησυχητικό όμως το σενάριο κατά το οποίο το player-base online παιχνιδιών θα τμηματοποιηθεί τόσο πολύ, προκαλώντας κυρίως μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης. Από την άλλη, παιχνίδια στρατηγικής όπως το Age of Empires και το StarCraft 2, παιχνίδια MOBA όπως το DOTA2 και το Heroes of the Storm, καθώς και universal εφαρμογές όπως του Office θα μπορούσαν για πρώτη φορά να βρουν το δρόμο τους προς την πλατφόρμα. Οι δυνατότητες εδώ είναι πραγματικά τεράστιες, θα πρέπει όμως να περιμένουμε και να δούμε αν οι προγραμματιστές θα "τσιμπήσουν" ή όχι.