Επιβλητική μεταφορά του Bloodborne στην Unreal Engine 4 

Χάρις το μεράκι ενός artist της DICE

Επιβλητική μεταφορά του Bloodborne στην Unreal Engine 4

Ένας environment artist ονόματι Simon Barle, που εργάζεται στη DICE δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τη λατρεία του για το Bloodborne της From Software. Έτσι, με το περίσσιο μεράκι του  και όσο πειραματιζόταν με την Unreal Engine 4, αναπαράστησε ορισμένα από τα πιο επιβλητικά σκηνικά του ζοφερού τίτλου της From Software στη μηχανή γραφικών της Epic Games. Δεν θα μιλήσουμε παραπάνω για το εγχείρημα του Barle, μιας και το οπτικοακουστικό υλικό αλλά και οι υψηλής ανάλυσης εικόνες, μιλούν από μόνες τους για το αποτέλεσμα. 

7 comment(s)