Ύστερα από 11 χρόνια αφοσίωσης, ένας παίκτης του Bloodborne αποχαιρετά έναν ιδιαίτερο ρόλο που είχε αναλάβει μέσα στο παιχνίδι: να βοηθά καθημερινά άλλους παίκτες να νικήσουν ένα από τα πιο δύσκολα bosses του, το Orphan of Kos.
Περνώντας σε λεπτομέρειες, ο παίκτης, γνωστός στην κοινότητα ως Noahman, ανακοίνωσε στις 27 Μαΐου στο subreddit της FromSoftware ότι ήρθε η ώρα να πει «αντίο» στο Bloodborne, καθώς πλέον σχεδόν κανείς δεν τον καλεί για βοήθεια.
Στην ανάρτησή του, ο Noahman έγραψε ότι είχε ζήσει «χιλιάδες μάχες» και «χιλιάδες νίκες», όμως η βάση των παικτών έχει πλέον μικρύνει τόσο πολύ, που δεν τον καλούν πια. «Αν με καλέσατε ποτέ, σας ευχαριστώ», ανέφερε, σε έναν σύντομο αλλά συγκινητικό αποχαιρετισμό.
Μιλώντας στο GamesRadar, εξήγησε ότι επέλεξε το συγκεκριμένο boss επειδή είχε τη μεγαλύτερη ζήτηση για βοήθεια. Αυτό σήμαινε ότι μπορούσε να μπαίνει γρήγορα ξανά στη δράση. Με τον καιρό, όχι μόνο βελτιώθηκε, αλλά άρχισε να αγαπά ακόμη περισσότερο το ίδιο το boss. Όπως είπε, του άρεσε η αίσθηση ότι βοηθούσε άλλους ανθρώπους να ξεπεράσουν ένα δύσκολο σημείο.
Για τον ίδιο, η συνεργασία στο Bloodborne είχε μια ιδιαίτερη, σχεδόν ποιητική διάσταση. Περιέγραψε τη σχέση ανάμεσα σε αυτόν που κάνει summon και σε αυτόν που ανταποκρίνεται σαν «δύο πλοία που περνούν μέσα στη νύχτα», με τη διαφορά ότι εκείνος βοηθούσε το άλλο πλοίο να φτάσει με ασφάλεια στο λιμάνι. Υπολογίζει ότι βοήθησε περίπου 5.000 με 6.000 κυνηγούς να νικήσουν το Orphan of Kos!
Ο λόγος της αποχώρησής του είναι απλός και ανθρώπινος. Δήλωσε ότι πλήρωνε το PlayStation Plus μόνο και μόνο για να συνεχίσει να βοηθά παίκτες σε αυτή τη μάχη. Αφού όμως πλέον σπάνια τον καλεί κάποιος, δεν μπορεί να δικαιολογήσει άλλο το κόστος. Όπως είπε, στην πράξη πληρώνει «για να κάθεται σε μια σπηλιά» και να μην τον κάνει κανένας summon.
Έτσι λοιπόν, κλείνει ένας μικρός αλλά ξεχωριστός κύκλος στην ιστορία της κοινότητας του Bloodborne.
Time to say goodbye to Bloodborne, but more importantly a single boss; The Orphan of Kos. I've been helping people fight only him for 11 years. Thousands of fights, Thousands of kills. But the player base has shrunk to a point where I don't get summoned anymore. If you ever summoned me, Thank you
by u/Noahman90 in fromsoftware
Για την ιστορία, το Bloodborne κυκλοφόρησε το 2015 για το PlayStation 4 και παραμένει μέχρι σήμερα αποκλειστικότητα της κονσόλας της Sony. Παρότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από την αρχική του κυκλοφορία, η κοινότητά του συνεχίζει να το θυμάται, να το συζητά και να ζητά επίμονα ένα remake ή remaster, ώστε το σκοτεινό ταξίδι στη Yharnam να επιστρέψει με σύγχρονο τεχνικό τομέα για παλιούς και νέους παίκτες.
Read Next
Tags
Must Read
FromSoftware: Ανυπομονούμε να σας δείξουμε τα παιχνίδια που δεν έχουμε ανακοινώσει!
The Duskbloods: Ανακοινώθηκε το πρώτο Network Test!
Το The Duskbloods δεν είναι το μοναδικό παιχνίδι της FromSoftware για φέτος - Έρχεται το Cerulean Onslaught!