Phil Spencer: Δεν είναι στόχος μας να ξεφορτωθούμε τα retail παιχνίδια

Νέες δηλώσεις από τον επικεφαλής του Microsoft Gaming
21 Φεβρουαρίου 2024 18:14
Phil Spencer: Δεν είναι στόχος μας να ξεφορτωθούμε τα retail παιχνίδια

Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλές εικασίες και συζητήσεις πως η Microsoft σκοπεύει να εγκαταλείψει το retail και να εστιάσει σε ένα αποκλειστικά digital μέλλον με τις Xbox κονσόλες της.

Όλα ξεκινήσαν πριν μερικούς μήνες, όταν στο πλαίσιο της δικαστικής διαμάχης της Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard, είχαν διαρρεύσει από λάθος τα σχέδια του αμερικανικού κολοσσού να ανανεώσει το Xbox Series X, με μια μικρότερη σε μέγεθος all-digital έκδοση που δεν θα μπορεί να αναπαράγει φυσικά αντίτυπα παιχνιδιών. Πριν μερικές εβδομάδες, οι ανησυχίες πως η Microsoft επιδιώκει ένα μέλλον χωρίς φυσικά παιχνίδια επέστρεψαν στον προσκήνιο, όταν η εταιρία ανακοίνωσε πως το Senua's Saga: Hellblade II, μια από τις πιο αναμενόμενες κυκλοφορίες των Xbox Game Studios, θα έρθει αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή. Τώρα, μια παρόμοια είδηση ήρθε στα φώτα της δημοσιότητας.

Το κερασάκι στην τούρτα μετά από όλα αυτά ήταν η αποκάλυψη ότι με το πρόσφατο κύμα μαζικών απολύσεων της εταιρίας, επηρεάστηκαν ιδιαίτερα τα τμήματα που είναι υπεύθυνα για την κυκλοφορία retail Xbox παιχνιδιών.

Τώρα, μετά από όλα αυτά, ο επικεφαλής του Microsoft Gaming τμήματος, Phil Spencer, ήρθε μια και καλή να ξεκαθαρίσει τι να περιμένουμε. Συγκεκριμένα, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο Game File, ο Spencer ξεκαθάρισε πως η Microsoft θα ακολουθήσει τους καταναλωτές, τονίζοντας:

Υποστηρίζουμε τα φυσικά μέσα, αλλά δεν έχουμε ανάγκη να τα προωθήσουμε δυσανάλογα με τη ζήτηση των πελατών.

Κυκλοφορούμε παιχνίδια σε φυσική και ψηφιακή μορφή, και στην πραγματικότητα απλώς ακολουθούμε αυτό που κάνουν οι πελάτες. Και νομίζω ότι η δουλειά μας στη διαχείριση του Xbox είναι να προσφέρουμε τα πράγματα που θέλει η πλειοψηφία των πελατών. Και αυτή τη στιγμή, η πλειοψηφία των πελατών μας αγοράζει παιχνίδια ψηφιακά.

Οι gaming κονσόλες έχουν γίνει η τελευταία καταναλωτική ηλεκτρονική συσκευή που έχει μονάδα δίσκου. Και αυτό είναι ένα πραγματικό θέμα, όσον αφορά τον αριθμό των εταιριών που κατασκευάζουν δίσκους και το κόστος που σχετίζεται με αυτούς.

Ωστόσο, θα αναφέρω ότι η στρατηγική μας δεν εξαρτάται από το να κάνει ο κόσμος πλήρως τη μετάβαση στο digital. Το να απαλλαγούμε από τα physical παιχνίδια, δεν είναι κάτι που περιλαμβάνει η στρατηγική μας.