Το Star Citizen ισχυρίζεται πως είναι το «μέλλον του gaming» με ένα gameplay βίντεο που ρίχνει σαγόνια!

Μια χορταστική ματιά στις ικανότητες της StarEngine
28 Νοεμβρίου 2023 17:35
Το Star Citizen ισχυρίζεται πως είναι το «μέλλον του gaming» με ένα gameplay βίντεο που ρίχνει σαγόνια!

Η Cloud Imperium Games μόλις έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας ένα νέο trailer για το Star Citizen, το οποίο έχει τον τολμηρό τίτλο ‘The Future of Gaming’.

Το εν λόγω βίντεο έχει διάρκεια περίπου 25 λεπτά και χωρίς κανένα cut παρουσιάζει τις άκρως εντυπωσιακές τεχνολογίες που υποστηρίζει η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, η οποία η ομάδα υπόσχεται πως κάνει σχεδόν τα πάντα! Στο βίντεο αυτό βλέπουμε ένα ολόκληρο σύμπαν, με τεράστια κλίμακα, στο οποίο το ταξίδι γίνεται χωρίς καμία διακοπή για loading, ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα της κοινότητας για το Starfield. Παράλληλα, σε κάθε γωνιά αυτού του σύμπαντος όλα εξομοιώνονται με τρομερά εντυπωσιακά γραφικά και physics, από τις επιφάνειες των πλανητών και τα στοιχεία τις φύσης, μέχρι τον ιδρώτα στο δέρμα των χαρακτήρων.

Ομολογουμένως, το βίντεο είναι άκρως εντυπωσιακό από τεχνικής άποψης, δείχνοντας τι είναι θεωρητικά ικανή να κάνει η StarEngine. Για την ιστορία, η ανάπτυξη του παιχνιδιού είχε ξεκινήσει πριν από 10 περίπου χρόνια με την CryEngine, αλλά αργότερα η ομάδα ανάπτυξης άλλαξε για νομικούς λόγους στην Lumberyard Engine της Engine, η οποία όμως ήταν και αυτή βασισμένη στην CryEngine.

Πλέον το παιχνίδι βασίζεται στην Star Engine και μερικές από τις τεχνολογίες που θα υποστηρίζει, σύμφωνα με το βίντεο, είναι οι εξής:

  • Solar System-size game spaces
  • 64-bit large world coordinates engine
  • Fully explorable planets without loading screens or barriers
  • Physically based atmospheres with multiple light scattering
  • Seamless transition from space to ground (and vice-versa)
  • Planet surface generation on client and server at different levels of details
  • Object container streaming allows for expansive exteriors with interiors
  • Locations populated densely with characters and players
  • Physicalized frozen ocean
  • Real-time transit systems across city districts
  • Fully interactable and explorable multi-crew spaceships
  • Real-time biome generation
  • Subterranean locations
  • Mineral extraction and resource simulation
  • Ground fog fully integrated into the atmosphere
  • Sunlight shafts into the atmosphere
  • Rivers driving terrain modification and object distribution
  • Dense environment procedural generation based on rulesets
  • Terrain tessellation and hardware displacement
  • Dynamic planetary winds driving physics simulation
  • Dynamic ecosystem generation for flora and fauna
  • Generation and rendering of volumetric clouds at planetary scale
  • Real-time large scale asteroid belt generation and rendering
  • Real day/night cycle based on planet rotation
  • Volumetric clouds on a gas giant scale
  • Multiscale volumetric space scaping
  • Fully explorable space stations streaming on demand
  • Melanin driven skin shader with blemish, freckles, and tattoo layers
  • Sun shaft occlusion on a planetary scale
  • Dynamic fire simulation based on voxel grids
  • Volumetric shadows from clouds cast into the atmosphere
  • Water simulation on decals
  • Streaming hierarchical object container technology for outposts and POIs
  • Physically based advanced water effects
  • Physically based destruction
  • Real-time water interaction effects
  • Real-time cloth simulation
  • Dynamic sweat and tears

Για την ιστορία, το Star Citizen έκανε το ντεμπούτο του το 2012 στο Kickstarter, ως πνευματικός διάδοχος της αγαπημένης Wing Commander σειράς του Chris Roberts. Ο τίτλος σύμφωνα με τα αρχικά πλάνα θα κυκλοφορούσε το 2014, αλλά περίπου δέκα χρόνια μετά την αρχική του αποκάλυψη βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο και είναι άγνωστο το πότε θα δούμε την τελική του έκδοση. Αυτό έχει προκαλέσει αρκετές φορές εντάσεις στην κοινότητα, με πολλούς να αμφισβητούν αν το παιχνίδι πρόκειται πράγματι να κυκλοφορήσει ποτέ.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί πως το Star Citizen είναι και επίσημα το δεύτερο πιο επιτυχημένο crowdfunding project όλων των εποχών, όχι μόνο όσον αφορά τα παιχνίδια, αλλά γενικότερα. Μόνο το EOS blockchain έχει καταφέρει να το ξεπεράσει, αφού έχει συγκεντρώσει από την κοινότητά του 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Tags: