Οι δημιουργοί του Star Citizen ζητάνε συγνώμη από την κοινότητα
Εδώ και μερικές ημέρες, το εξαιρετικά δημοφιλές διαστημικό παιχνίδι Star Citizen αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα. Συγκεκριμένα, όλα ξεκίνησαν στις 12 Μαρτίου, όταν κυκλοφόρησε ένα πολύ μεγάλο update. Μέσα από αυτό, η ομάδα έκανε πραγματικότητα μια από τις σημαντικότερες υποσχέσεις της για το project.
Περνώντας σε λεπτομέρειες, η Alpha 3.18 πρόσθεσε το λεγόμενο Persistent Entity Streaming, μια τεχνολογία που επιτρέπει στον κόσμο του παιχνιδιού να έχει κατά κάποιον τρόπο «μονιμότητα». Τι σημαίνει αυτό; Όλα τα αντικείμενα στο αχανές σύμπαν του Star Citizen έχουν συγκεκριμένη θέση και έτσι αν κάποιος παίκτης μετακινήσει κάτι, όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας θα μπορούν να βρουν αυτό το αντικείμενο στη νέα θέση, ακριβώς εκεί όπου το άφησε ο προηγούμενος παίκτης. Προφανώς πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα τεχνικά, αλλά και για κάτι που περίμεναν εδώ και πολύ καιρό οι fans.
Έτσι, μετά τη διάθεση της ενημέρωσης, πάρα πολλοί έσπευσαν να δοκιμάσουν το Star Citizen, με αποτέλεσμα οι servers να μη μπορούν να διαχειριστούν το φόρτο. Ακόμη και σήμερα, τέσσερα εικοσιτετράωρα μετά, τα προβλήματα δεν έχουν επιλυθεί, με την κοινότητα να εκφράζει τον έντονο εκνευρισμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Reddit. Μάλιστα, τα προβλήματα ήταν τόσο σοβαρά πως νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα η Cloud Imperium Games έριξε εντελώς offline το παιχνίδι για να μπορέσει να απομονώσει τα θέματα, ενώ ζήτησε και δημόσια συγνώμη.
Η συγνώμη της Cloud Imperium Games για τα προβλήματα του Star Citizen μετά το τελευταίο update:
We're sorry for the super rough start - our team is all hands on deck working to get things running smoothly as quickly as possible. We'll keep you updated!
— Star Citizen (@RobertsSpaceInd) March 12, 2023
Το Star Citizen εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τη στιγμή της δημοσίευσης του άρθρου:
Για την ιστορία, το Star Citizen έκανε το ντεμπούτο του το 2012 στο Kickstarter, ως πνευματικός διάδοχος της αγαπημένης Wing Commander σειράς του Chris Roberts. Ο τίτλος σύμφωνα με τα αρχικά πλάνα θα κυκλοφορούσε το 2014, αλλά δέκα χρόνια μετά την αρχική του αποκάλυψη βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο και είναι άγνωστο το πότε θα δούμε την τελική του έκδοση. Αυτό έχει προκαλέσει αρκετές φορές εντάσεις στην κοινότητα, με πολλούς να αμφισβητούν αν το παιχνίδι πρόκειται πράγματι να κυκλοφορήσει ποτέ.
Να σημειωθεί ότι το Star Citizen έχει καταφέρει να ξεπεράσει το μισό δισεκατομμύριο χρηματοδότησης. Και επίσημα είναι το δεύτερο πιο επιτυχημένο crowdfunding project όλων των εποχών, όχι μόνο όσον αφορά τα παιχνίδια, αλλά γενικότερα. Μόνο το EOS blockchain έχει συγκεντρώσει περισσότερα από την κοινότητά του, με συνεισφορές 4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.