Επικεφαλής PlayStation: Το Xbox Game Pass απέτυχε, γι’ αυτό κάνουν εξαγορές
Όπως σας ενημερώσαμε, πρόσφατα συνέβη ένα από τα μεγαλύτερα leaks που έχουμε δει ποτέ στην ιστορία του gaming. Κάπως έτσι, αμέτρητα εμπιστευτικά έγγραφα και e-mails στελεχών της Microsoft ήρθαν στα φώτα της δημοσιότητας, εξαιτίας της δικαστικής διαμάχης της με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) για την εξαγορά της Activision Blizzard. Μαζί με τα έγγραφα αυτά διέρρευσε και μια έκδοση ενός Q&A του Jim Ryan με τους επενδυτές του PlayStation, χωρίς να είναι κρυμμένα τα επίμαχα σημεία.
Το συγκεκριμένο Q&A πραγματοποιήθηκε το 2022, με τον Jim Ryan να απαντά σε διάφορες ερωτήσεις σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια του PlayStation, την πορεία της βιομηχανίας, αλλά και σχετικά με την ανταγωνισμό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει μια ερώτηση που του έγινε σχετικά με το Xbox Game Pass, το οποίο σύμφωνα με τις εμφατικές δηλώσεις του Ryan απέτυχε να πείσει τους third-party publishers, αναγκάζοντας τη Microsoft να προβεί στις μεγάλες αυτές εξαγορές.
Μάλιστα, ο Ryan περίμενε το Xbox Game Pass να έχει πολλούς περισσότερους συνδρομητές, τονίζοντας πως οι 25 εκατομμύρια του φαίνονται λίγοι σε σχέση με τα χρήματα που έχει επενδύσει η Microsoft. Συγχρόνως, επισήμανε πως το PlayStation Plus είναι μια πραγματικά ουσιαστική συνδρομητική υπηρεσία, έχοντας 50 εκατομμύρια συνδρομητές. Συνολικά, ο επικεφαλής του PlayStation θεωρεί πως το Xbox Game Pass είναι καταστροφικό για τη gaming βιομηχανία γενικότερα.
Το σχετικό απόσπασμα του Q&A ακολουθεί παρακάτω:
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Game Pass φαίνεται να αντιμετωπίζει κάποιες προκλήσεις και η Microsoft φαίνεται να χάνει πολλά χρήματα από αυτό. Επειδή οι ΑΑΑ publishers ξοδεύουν $100 εκατομμύρια ή περισσότερα για την ανάπτυξη τίτλων, είναι ευτυχείς να τους πουλάνε για $70 στο PS5. Το συνδρομητικό μοντέλο είναι πιο δύσκολο γι' αυτούς. Δεδομένου αυτού του περιβάλλοντος, θα πρέπει η Microsoft να παρέχει εγγυήσεις ελάχιστες εσόδων αν θέλει αυτούς τους τίτλους στο Game Pass; Ή θα πρέπει να βγουν και να αγοράσουν περισσότερα περιουσιακά στοιχεία, όπως η Activision, για να τα βάλουν στην πλατφόρμα τους; Αυτές είναι οι δύο επιλογές της Microsoft όταν προσπαθεί να αποκτήσει την κρίσιμη κλίμακα και υποστήριξη από τους ΑΑΑ publishers για το Game Pass;
Jim Ryan: Μπορώ να πω με μεγάλη βεβαιότητα ότι η Microsoft δοκίμασε τον πρώτο δρόμο και δεν λειτούργησε καθόλου. Αυτό την ώθησε να προβεί στη μεγάλη εξαγορά. Έχω μιλήσει με όλους τους publishers και ομόφωνα δεν τους αρέσει το Game Pass επειδή είναι καταστροφικό για την αξία, όχι μόνο σε επίπεδο μεμονωμένων τίτλων, αλλά και για τη βιομηχανία γενικότερα. Ο πρόσφατος αριθμός συνδρομητών που ανακοίνωσε η Microsoft τον Ιανουάριο ήταν 25 εκατομμύρια. Είμαι σίγουρος ότι ο καθένας έχει τη δική του άποψη σχετικά με αυτό, αλλά προσωπικά περίμενα μεγαλύτερο αριθμό δεδομένων όλων των χρημάτων που έχουν δαπανηθεί. Εμείς έχουμε κοντά στα 50 εκατομμύρια συνδρομητές στο PS Plus. Πιστεύουμε ότι έχουμε μια ουσιαστική συνδρομητική υπηρεσία.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.