Η Unreal Engine 5.2 λύνει ένα πρόβλημα που υπάρχει σε πολλά σύγχρονα παιχνίδια
Μπορεί η Unreal Engine να είναι υπεύθυνη για αμέτρητα παιχνίδια με εντυπωσιακά γραφικά, όπως για παράδειγμα το πρόσφατο Star Wars Jedi: Survivor ή το The Callisto Protocol, αλλά συγχρόνως έχει και ένα «αγκάθι» που παρατηρείται σε πολλές από τις εμπειρίες που την χρησιμοποιούν.
Ο λόγος γίνεται για τα περίφημα stuttering προβλήματα που υπάρχουν στα περισσότερα παιχνίδια με Unreal Engine 4 και οφείλονται στο compilation των shaders που γίνεται πολλές φορές στο παρασκήνιο. Τώρα, η Epic Games φαίνεται πως θέλει να το διορθώσει επιτέλους αυτό, κάνοντας σχετικές αλλαγές στη νεότερη έκδοση της μηχανής γραφικών της, την Unreal Engine 5.2, που είναι πλέον διαθέσιμη.
Συγκεκριμένα, οι εμπειρογνώμονες του Digital Foundry έκαναν ένα βίντεο που παρουσιάζει αναλυτικά τα νέα χαρακτηριστικά και τις βελτιώσεις της αναβάθμισης. Για παράδειγμα, η Unreal Engine 5.2 έχει πολύ καλύτερα εργαλεία για procedural generation που θα βοηθήσουν πολύ τους developers να γεμίσουν γρηγορότερα τα περιβάλλοντα των παιχνιδιών τους. Παράλληλα, περιλαμβάνει και μια νέα έκδοση του Lumen που μπορεί να τρέχει με καλύτερη απόδοση, αλλά με ελαφρώς χειρότερα γραφικά, ως μια πολύ χρήσιμη εναλλακτική για τους developers.
Η σημαντικότερη βελτίωση όμως είναι ίσως η μερική εξάλειψη των stutters. Η Epic Games με το update έχει βελτιώσει αρκετά το asynchronous shader compilation που εισήγαγε για πρώτη φορά η Unreal Engine 5.1. Έτσι, με την έκδοση 5.2 πλέον, τα μεγαλύτερα FPS drops και κολλήματα ανήκουν στο παρελθόν. Βέβαια, όπως επισημαίνει το Digital Foundry, υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες, αλλά σίγουρα είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.