Cyberpunk 2077: Το νέο update βελτιώνει τα γραφικά με καλύτερο Ray Tracing που «λιώνει» PCs

Cyberpunk 2077: Το νέο update βελτιώνει τα γραφικά με καλύτερο Ray Tracing που «λιώνει» PCs  

Διαθέσιμο το Patch 1.62

Cyberpunk 2077: Το νέο update βελτιώνει τα γραφικά με καλύτερο Ray Tracing που «λιώνει» PCs

Πιστή στην υπόσχεσή της, η CD Projekt RED σε συνεργασία με την NVIDIA, μόλις κυκλοφόρησαν το Patch 1.62 για το Cyberpunk 2077, το οποίο εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στον τεχνικό τομέα. Συγκεκριμένα, στο παιχνίδι προστέθηκε το ολοκαίνουργιο Ray Tracing: Overdrive Mode, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν τρομερά ισχυρό υπολογιστή.

Πρόκειται για μια νέα λειτουργία που αλλάζει ολοκληρωτικά το rendering των γραφικών, αξιοποιώντας path-tracing ή αλλιώς full ray-tracing, το οποίο θεωρείται το άγιο δισκοπότηρων των γραφικών. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ομάδας ανάπτυξης, το νέο αυτό mode «διευρύνει τα όρια για το τι είναι τεχνολογικά εφικτό», χαρίζοντας μια ματιά στο μέλλον. Έτσι μπορεί να τρέξει μόνο σε GeForce RTX 4000 κάρτες γραφικών, από την 4070 Ti ή καλύτερη, καθώς και στην RTX 3090, αλλά σε 1080p με 30FPS. Χωρίς το DLSS 3 στην τρέχουσα γενιά, ακόμη και η πανίσχυρη RTX 4090 μπορεί να αποδώσει μόνο 16FPS!

Μεταξύ άλλων, το Ray Tracing: Overdrive Mode, προσθέτει/αλλάζει τα εξής:

Πλέον θα υπάρχει full ray tracing, το οποίο μαζί με το NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) θα δίνει σε κάθε neon πινακίδα, σε κάθε φως στους δρόμους, στα φανάρια κάθε αυτοκίνητου, σε κάθε LED billboard και τηλεόραση, ρεαλιστικό ray-traced φωτισμό και σκιές. Έτσι, τα αντικείμενα, οι τοίχοι, τα αυτοκίνητα που περνάνε, οι πεζοί και γενικότερα όλος ο κόσμος του παιχνιδιού θα έχουν ρεαλιστικό φωτισμό με σωστά χρώματα.

Οι ακτίνες που χρησιμοποιούνται για τα ray-traced indirect lighting και τα reflections πλέον θα κάνουν πολλαπλές αναπηδήσεις, σε σύγκρισή με τη μόνο μια που έκαναν στην προηγούμενη λύση. Το αποτέλεσμα είναι global illumination, reflections και self-reflections με ακόμη περισσότερο ρεαλισμό και ακρίβεια.

Τα ray-traced reflections πλέον θα γίνονται render σε πλήρη ανάλυση, με την ποιότητά τους να βελτιώνεται ακόμη περισσότερο.

Το βελτιωμένο physically-based lighting σύστημα θα αφαιρεί την ανάγκη για την ύπαρξη οποιαδήποτε άλλης occlusion τεχνικής.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της Nvidia, ενώ πατώντας εδώ θα βρείτε και τη σχετική ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού.

Αν, λοιπόν, έχετε κατάλληλα εξοπλισμένο υπολογιστή, από σήμερα μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την αιχμή των γραφικών. Εναλλακτικά, θα πρέπει να αρκεστείτε στο βίντεο που ακολουθεί.

 

Ροη ειδησεων