Killer Instinct Season 3 - Review

Ώρα να ξεκινήσετε ή να επιστρέψετε

Αναμφίβολα, όταν στις εποχές που ζούμε μία εταιρία αγαπά, σέβεται και συνεχίζει να υποστηρίζει το παιχνίδι της, είτε με updates που βελτιώνουν την ποιότητα και την απόδοσή του, είτε με ουσιαστικό περιεχόμενο, είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Με μία τέτοια πράξη εκτός από την ίδια την αγάπη της για το παιχνίδι, δείχνει και κατά τη γνώμη μου και το σεβασμό της προς τον ίδιο τον παίκτη που θα αποφασίσει να της δώσει αυτά τα €10 ή €20 τα οποία ζητά. Με αυτή την περίπτωση ταιριάζει απόλυτα η Iron Galaxy Studios και η τρίτη σεζόν του Killer Instinct. Με την Double Helix Games να έχει παραδώσει την σκυτάλη ανάπτυξης εδώ και λίγα χρόνια στην Iron Galaxy Studios, φαίνεται πως η τωρινή ομάδα εργάζεται σκληρά έτσι ώστε να επαναφέρει την fighting αποκλειστικότητα της Microsoft σε νέα επίπεδα με φρέσκο περιεχόμενο, σαγηνεύοντας τόσο τους παλιούς παίκτες, όσο και στους νεοεισαχθέντες στο σκοτεινό σύμπαν του Killer Instinct. Στις παρακάτω γραμμές θα σας μεταφέρω την εμπειρία μου με την τρίτη σεζόν της σειράς, η οποία εκτός από νέους χαρακτήρες, περιλαμβάνει και μερικές ακόμη σημαντικές προσθήκες.

Ας ξεκινήσω με τα νέα με τα νέα πρόσωπα που εμπλουτίζουν το ρόστερ. Ως launch χαρακτήρες έχουμε τους Tusk, Kim Wu, Arbiter και Rash τους οποίους θα περιγράψω εν συντομία και θα αναφέρω τα δυνατά τους σημεία. Πρώτον, έχουμε τον Arbiter που πολλοί μπορεί να γνωρίζετε, καθώς κατέχει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στο σύμπαν του Halo. Δε σας κρύβω πως μόλις αντίκρισα την ανακοίνωση του προαναφερθέν χαρακτήρα, ένιωσα ένα συναίσθημα αμφιβολίας αλλά ταυτόχρονα και φόβου σχετικά με τις δυνατότητες και τα mechanics που θα επέλεγε η εταιρία για τη δημιουργία του. Ευτυχώς, αυτό το συναίσθημα δεν κράτησε πολύ, διότι ο Arbiter καταφέρνει και στέκεται περήφανα μέσα στο cast του παιχνιδιού, χάρις τα πολύτιμα εργαλεία που του δόθηκαν.

Ο Arbiter είναι ένας midscreen zoning χαρακτήρας, που σε απλά ελληνικά μεταφράζεται πως καλύπτει θαυμάσια ένα αξιόλογο ποσοστό χώρου μέσα στην πίστα χάρις το range των κινήσεών του, κάνοντας τη ζωή του αντιπάλου δύσκολη στο να σας πλησιάσει. Ως όπλα έχει στη διάθεσή του το Energy Sword, Carbine Rifle και Plasma Grenade, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει, είτε για θανατηφόρα setups, είτε για την επέκταση διαφόρων combo. Τέλος, εκτός από το health του, ο χαρακτήρας διαθέτει και ένα μικρό overshield, το οποίο απορροφά ένα χτύπημα, όπως για παράδειγμα κάποιο projectile, μαζί με διάφορες ακόμη χρήσεις.

Στη συνέχεια έρχεται ο Rash από το Battletoads ο οποίος ήταν διαθέσιμος για δοκιμή στο παρελθόν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αλλά είναι σαφώς πιο βελτιωμένος. Ως χαρακτήρας, ο Rash θεωρώ πως ανήκει στην κατηγορία «easy to learn, hard to master», καθώς για ένα νέο παίκτη που απλά κατέχει μία βασική γνώση του παιχνιδιού δε θα του πάρει πολύ χρόνο μέχρι να εξοικειωθεί μαζί του, ενώ, ένας πιο «διαβασμένος» θα καταφέρει να βρει τα μειονεκτήματα/ πλεοκτήματά του γρηγορότερα. Το παραπάνω είναι υποκειμενικό και θεωρώ πως ισχύει λίγο-πολύ για όλους τους χαρακτήρες -ανεξαρτήτως παιχνιδιού- του συγκεκριμένου genre.

Αγέρωχο στυλ, γυαλιά ηλίου και αστεία προσωπικότητα δένουν με -επιτρέψτε μου- κάφρικες κινήσεις και μηχανισμούς, οι οποίοι δε θα απογοητεύσουν τους fans του ρετρό παιχνιδιού, καθώς θεωρώ την προσθήκη και τον τρόπο χειρισμού ως προς τη δημιουργία του εκ μέρους της εταιρίας άψογο. Ο τρελός βάτραχος ανήκει στους χαρακτήρες που μπορούν να κλείσουν εύκολα την απόσταση που χωρίζει τους μαχητές, ενώ μπορεί εύκολα να παίξει και με το μυαλό του αντιπάλου με διάφορα setups.

Και με την τρίτη σεζόν την επιστροφή κάνουν δύο λατρεμένοι παλιοί χαρακτήρες οι οποίοι έκαναν την πρώτη τους εμφάνισή στο Killer Instict 2 το 1996 στις Arcade καμπίνες και το 1997 στο Nintendo 64 για την αγορά της Ευρώπης. Ο λόγος για τους Kim Wu και Tusk. Η μαχήτρια της Κίνας βασίζεται σε αστραπιαία γρήγορα combo, τρομερή επίθεση ελέω των κινήσεων και των μηχανισμών της, ενώ, ένα ακόμη πολύ δυνατό σημείο της είναι οι normal κινήσεις της με σπουδαίο hitbox που τη βοηθά να "χρεώνει" καλύτερα τα λάθη του αντιπάλου της. Ως κύρια όπλα έχει τα παραδοσιακά nunchucks μαζί με...τρεις δράκους. Εξάλλου, όπως λέει και η ίδια "I've got a friggin' dragon! You can see how this ends, right?", επομένως μπορούμε καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται.

Τέλος, έρχεται ο αθάνατος βάρβαρος ξάδερφος του Ragnar Lothbrok, Tusk. Ξανθά μαλλιά, σώμα τιτάνα καλυμμένο με τατουάζ, ελαφριά πανοπλία, μούσι και σε συνδυασμό με ένα γιγάντιο σπαθί, ο πολεμιστής είναι έτοιμος να κατεδαφίσει οτιδήποτε σταθεί ως εμπόδιο στο διάβα του. Ο Tusk τιμά την εμφάνισή του και όπως κάθε βάρβαρος καταφέρνει και προκαλεί φόβο στον αντίπαλό του με τις θανατηφόρες και εξαιρετικά ζημιοφόρες κινήσεις του. Ο εν λόγω χαρακτήρας ανήκει στους μαχητές τους οποίους το playstyle είναι αργό σε σύγκριση με άλλους, αλλά αυτό δε σημαίνει πως υστερεί. Ορισμένες κινήσεις του έχουν ένα μικρό deflection παράθυρο, πράγμα που σημαίνει πως αν ο αντίπαλος πατήσει κάποιο κουμπί τη στιγμή που ο Tusk εκτελεί μία από τις παραπάνω κινήσεις, θα λάβει ως ανταμοιβή stagger έναντι το damage ή trade που ήλπιζε. Επίσης, για το μέγεθός του ο μαχητής διαθέτει εξαιρετικό movement χάρις το "Immortal Spirit", βασική κίνηση που του επιτρέπει να κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την αποφυγή διαφόρων projectiles, αλλά επίσης και ως opener κτλπ.

Αρνητική βρίσκω την επιλογή της εταιρίας να μην προσθέσει Story Mode για τους νέους μαχητές. Προφανώς, δεν περίμενα να δω και να μάθω την ιστορία του Arbiter μέσα από το Killer Instinct, αλλά θεωρώ πως θα μπορούσε να γίνει μία προσπάθεια έστω για το θεαθήναι ώστε να γνωρίσουμε τους χαρακτήρες καλύτερα. Να σημειωθεί πως στους επόμενους μήνες θα γίνει διαθέσιμο το Shadow Lords Mode, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά ένα μίγμα που περιλαμβάνει arcade και story mode μαζί και θα έχει ως στόχο να αντιμετωπίσετε και να κερδίσετε τον Gargos δημιουργώντας τη δική σας ομάδα.

Αυτοί είναι οι τέσσερις χαρακτήρες που βρίσκονται διαθέσιμοι αυτή την στιγμή στη νέα σεζόν του παιχνιδιού, ενώ η ομάδα ανάπτυξης έχει ανακοινώσει πως μέσα στη χρονιά θα διατεθούν τέσσερις ακόμη συμπληρώνοντας ένα δυναμικό cast με σύνολο 26 μαχητές. Συγκεκριμένα, η πρώτη προσθήκη στους χαρακτήρες θα πραγματοποιηθεί μέσα στο μήνα. Επιπροσθέτως, τώρα με τον ερχομό του παιχνιδιού και στα Windows 10, υπάρχει πλέον η δυνατότητα cross-play ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες, με αποτέλεσμα οι αντίπαλοι στο online μέρος του τίτλου να έχουν αυξηθεί, πράγμα που μεταφράζεται σε ταχύτερη αναζήτηση αναμετρήσεων. Θετική θεωρώ επίσης την αλλαγή του Combo Breaker μηχανισμού, χωρίς πλέον να κάνεις knock down τον αντίπαλο, δίνοντας και στους δύο παίκτες ταυτόχρονα ίσες πιθανότητες για setups, άμυνα, επίθεση κτλπ. Τέλος, καθ' όλη την διάρκεια ενασχόλησής μου με τον Multiplayer τομέα του παιχνιδιού, δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα, όπως lag ή αποσύνδεση.

Τελευταίο άφησα τον αναβαθμισμένο οπτικό τομέα. Δυσκολεύομαι να σκεφτώ περιπτώσεις του παρελθόντος όπου μία εταιρία εκτός από διάφορες προσθήκες στους χαρακτήρες και βελτιώσεις στους μηχανισμούς, αναβάθμιζε και τον οπτικό τομέα ενός παιχνιδιού αυτής της κατηγορίας. Κάθε πίστα έχει αναβαθμιστεί οπτικά με την πρέπουσα προσοχή, χάρις το δυναμικό σύστημα φωτισμού, προσφέροντας έτσι μία φρέσκια πινελιά οπτικά. Νιώθεις πως έχεις να κάνεις με κάποιο remaster, παρά με το αρχικό παιχνίδι. Ρεαλιστικοί φωτισμοί σκεπάζουν τόσο τα καινούρια, όσο και τα παλιά stages, ενώ το παραπάνω ισχύει και για όλους τους χαρακτήρες. Προσωπικά, εδώ αισθάνομαι πως με αυτήν της την κίνηση η ομάδα ανάπτυξης σέβεται και δείχνει την αγάπη της όχι μόνο προς το παιχνίδι της, αλλά και προς τον ίδιο τον παίκτη που θα αποφασίσει να επενδύσει πάνω σε αυτό, καθώς θα μπορούσε κάλλιστα να παραδώσει έναν εμπλουτισμό περιεχόμενο και τίποτα παραπάνω.

Συνοψίζοντας : Από ότι φαίνεται η Iron Galaxy Studios με την τρίτη σεζόν συνεχίζει τη δυναμική υποστήριξη για την fighting αποκλειστικότητα της Microsoft όπως της αξίζει. Τέσσερις νέοι μαχητές εμπλουτίζουν το ρόστερ του παιχνιδιού, με ισάριθμους ακόμη να έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος. Ακόμη, τα αναβαθμισμένα γραφικά με τους δυναμικούς φωτισμούς, τόσο στα stages, όσο και στους ίδιους τους χαρακτήρες προσφέρουν μία πιο σαγηνευτική πινελιά στον οπτικό τομέα, ενώ οι ποιοτικές βελτιώσεις στους μηχανισμούς παρέχουν ένα ελαφρώς ανανεωμένο ανταγωνιστικό κομμάτι με περισσότερες επιλογές. Με λίγα λόγια, όσοι δεν έχετε ασχοληθεί στο παρελθόν με την fighting αποκλειστικότητα του Xbox One και πλέον Windows 10, τώρα θεωρώ πως είναι καλύτερη στιγμή, ενώ, όσοι το είχατε αφήσει στην άκρη νομίζω πως μετά τα παραπάνω είναι μία θαυμάσια ευκαιρία για να επιστρέψετε.
Box Art
Tested on : Xbox One
Developer : Iron Galaxy Studios
Publisher : Microsoft Studios
Distributor : Microsoft Hellas
Available for : Xbox One, Windows 10
Release date : 2016-03-29

8 comment(s)