Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το τέλος του The Acolyte: Η ηθοποιός της σειράς μιλάει για το κύμα μίσους που βίωσε

Η Amandla Stenberg αποχαιρετά τη σειρά και εκφράζει την ευγνωμοσύνη της

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το τέλος του The Acolyte: Η ηθοποιός της σειράς μιλάει για το κύμα μίσους που βίωσε

Η Amandla Stenberg δεν φαίνεται να σοκαρίστηκε ιδιαίτερα από το τέλος του The Acolyte στο Disney+. Την Τετάρτη, η πρωταγωνίστρια της σειράς Star Wars, μίλησε για τις αντιδράσεις μίσους που αντιμετώπισε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η συμμετοχή της στη σειρά.

Σε ένα Instagram story, η Stenberg μίλησε για το κύμα μισαλλοδοξίας και ρατσισμού που ξεκίνησε ακόμα και πριν η σειρά προβληθεί, λέγοντας:

Advertisement

Θα είμαι ειλικρινής και θα πω ότι δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη για μένα. Υπήρξε ένα κύμα μίσους που αντιμετωπίσαμε από τότε που ανακοινώθηκε η σειρά, όταν ήταν ακόμα απλώς μια ιδέα και κανείς δεν την είχε δει ακόμα. Τότε αρχίσαμε να αντιμετωπίζουμε ένα ξέσπασμα από μισαλλοδοξία και ρατσισμό, προκατάληψη και μίσος.

Το franchise του Star Wars έχει αντιμετωπίσει και στο παρελθόν κάτι παρόμοιο, ειδικά με την ταινία The Last Jedi το 2017. Η Stenberg, παραδέχτηκε ότι αυτή η αρνητικότητα την επηρέασε, ειδικά όταν πήρε το ρόλο και ανέφερε ότι:

Είναι κάτι που ενώ το περίμενα, δεν μπορείς ποτέ να καταλάβεις πώς είναι πλήρως, μέχρι να το ζήσεις.

Στη συνέχεια, η Stenberg πρόσθεσε τα εξής:

Ήταν μεγάλη τιμή και ένα όνειρο για μένα να είμαι σε αυτό το σύμπαν. Φυσικά, είμαι πολύ λυπημένη που η σειρά ακυρώθηκε.. Θέλω απλώς να πω σε αυτούς που μας υποστήριξαν και το έκαναν με τις φωνές τους - παρά το μίσος που λάβαμε και την στοχευμένη επίθεση που δεχτήκαμε - ότι είχατε βαθιά αγάπη και εκτίμηση και αυτό έκανε αυτή τη δουλειά να αξίζει τον κόπο για μένα.

Η σειρά ολοκλήρωσε την πρώτη της σεζόν τον Ιούλιο και αργότερα, μέσα στον Αύγουστο, ανακοινώθηκε ότι δεν θα συνεχιστεί.

Παρά το γεγονός ότι τελείωσε με ένα cliffhanger και άφησε ερωτηματικά για την πλοκή, οι ανάμεικτες αντιδράσεις των fans και η πτώση της τηλεθέασης έδειξαν εξαρχής ότι μια δεύτερη σεζόν δεν ήταν πιθανή.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Disney

Disney

Δες περισσότερα