Μετά από μήνες αναμονής η Rocket Lab πραγματοποίησε την πρώτη επιτυχημένη εμπορική αποστολή της, εκτοξεύοντας τον Electron πύραυλό της, ο οποίος μετέφερε έξι δορυφόρους σε τροχιά.
Rocket Lab's second orbital Electron mission #ItsBusinessTime. A successful launch and more payloads on orbit. We're opening access to space. pic.twitter.com/0HgJ1aNtdS
— Rocket Lab (@RocketLab) 11 Νοεμβρίου 2018
Συνολικά η Rocket Lab έχει πραγματοποιήσει τρεις εκτοξεύσεις σε τροχιά και πλέον σκοπεύει να επιταχύνει το ρυθμό της. Επόμενη εκτόξευση το Δεκέμβριο για την μεταφορά μερικών cubesats. Ο ρυθμός παραγωγής πυραύλων επίσης θα αυξηθεί, με στόχο τον έναν πύραυλο το μήνα. Η Rocket Lab έρχεται να συμπληρώσει ένα κενό που υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα του διαστήματος, προσφέροντας πιο προσιτές οικονομικά εκτοξεύσεις σε εταιρίες και οργανισμούς, όταν δεν υπάρχει η ανάγκη χρήσης των μεγάλων πυραύλων της SpaceX.
Must Read
Τεράστια έκρηξη: Έγινε κομμάτια ο νέος πύραυλος της Blue Origin του Jeff Bezos! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο Milky Way είχε «φάει» έναν άλλο γαλαξία στο παρελθόν και οι επιστήμονες βρήκαν τα ίχνη!
Το σύμπαν μάλλον δεν έχει την ομοιομορφία που πιστεύαμε