Ένα βίντεο ήταν αρκετό για να ξεκινήσει νέα συζήτηση γύρω από την αυτόνομη τεχνολογία της Tesla. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένα robotaxi που καταγράφηκε να προσπαθεί να μπει σε λάθος λωρίδα, λίγες μόνο ώρες μετά την έναρξη της υπηρεσίας στο Austin του Texas.
Η Tesla ξεκίνησε πιλοτικά την υπηρεσία με μια περιορισμένη ομάδα Model Y που κινούνται σε συγκεκριμένες ζώνες της πόλης. Κάθε όχημα επιβλέπεται τόσο από υπάλληλο μέσα στο αυτοκίνητο, όσο και από απομακρυσμένους χειριστές σε περίπτωση ανάγκης. Αυτό το δίχτυ ασφαλείας φαίνεται πως απέτρεψε σοβαρό πρόβλημα σε μια από τις πρώτες διαδρομές.
Το περιστατικό κατέγραψε ο podcaster Rob Maurer και το σχετικό απόσπασμα έγινε viral, αφού δείχνει το όχημα να κάνει συνεχείς προσπάθειες για λανθασμένη αλλαγή λωρίδας. Αν και δεν σημειώθηκε ατύχημα, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για το αν το σύστημα της Tesla είναι αρκετά έτοιμο.
Η Tesla βασίζεται σε κάμερες και AI χωρίς επιπλέον αισθητήρες, αντίθετα με την Waymo, που ήδη λειτουργεί σε αρκετές πολιτείες με πιο εξελιγμένη τεχνολογία και υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας (Level 4). Οι λύσεις της Tesla κατατάσσονται ακόμη στο Level 2 και έχουν ανθρώπινη εποπτεία. Πάντως, το νέο AI5 hardware αναμένεται μέσα στο 2025.
Oh nooooo
Uh oh this is gonna go viral 😭
🙈🙊 https://t.co/NMbVt2GAMt pic.twitter.com/YdrGBTJ6FM
Tags
Must Read
Το viral βίντεο με ένα Tesla να αποφεύγει σύγκρουση σε μηδενική ορατότητα
Ιράν: Στο στόχαστρο Apple και άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί των ΗΠΑ
Ο Elon Musk εξασφάλισε την πιο ακριβοπληρωμένη συμφωνία στην ιστορία της Tesla!