Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Apple θα σας επιτρέψει να διαγράψετε τις εφαρμογές της

Και να επιλέξετε εσείς ποιες θα είναι οι default

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Apple θα σας επιτρέψει να διαγράψετε τις εφαρμογές της

Ο “πόλεμος” της Apple με την Ευρωπαϊκή Ένωση για να συμμορφωθεί η πρώτη με το Digital Markets Act (DMA), κατέληξε σε μία ανακοίνωση της πρώτης πως έρχονται αρκετές αλλαγές για τους χρήστες στην Ευρώπη. Λόγω του “συνεχιζόμενου διαλόγου με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή” λοιπόν, η Apple θα επιτρέψει στους χρήστες iPhone και iPad στην Ευρώπη να θέσουν τις default εφαρμογές που επιθυμούν για browsing, mail, app marketplace, contactless apps, κλήσεις, μηνύματα, διαχείριση κωδικών, πληκτρολόγια και spam filters.

Όλα αυτά θα εμφανιστούν κάτω από το τμήμα Default Apps στο App Settings του iOS 18 και του iPadOS 18. Η δυνατότητα να αλλάξετε τις default εφαρμογές θα έρθει με “μία αναβάθμιση αργότερα μέσα στη χρονιά”. Έπειτα, προς την Άνοιξη του 2025, η Apple θα επιτρέψει στους χρήστες να αλλάξουν και τις default εφαρμογές για πλοήγηση και μετάφραση.

Advertisement

Η Apple θα επιτρέψει επίσης στους χρήστες να απεγκαταστήσουν και εφαρμογές της Apple. “Με ένα update αργότερα μέσα στη χρονιά”, θα μπορείτε να απεγκαταστήσετε εντελώς τα App Store, Messages, Photos και Safari, με τις μοναδικές εφαρμογές που θα παραμένουν αναγκαστικά να είναι το Settings και το Phone.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα