Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Spider-Man 4: Ο Jacob Batalon δεν ελπίζει και πολύ για να γίνει η 4η ταινία

Ο "Ned" ανοίχτηκε για το τι πιστεύει στο ενδεχόμενο επιστροφής των Tom Holland και Zendaya

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Spider-Man 4: Ο Jacob Batalon δεν ελπίζει και πολύ για να γίνει η 4η ταινία

Το Spider-Man: No Way Home είναι μια ταινία ορόσημο για τη Marvel Studios και τον ίδιο τον χαρακτήρα αφού κατάφερε να σαρώσει τα πάντα και να γίνει η 6η πιο επιτυχημένη εμπορικά ταινία στην ιστορία με εισπράξεις άνω των $1.9 δισ. δολαρίων

Ωστόσο, το φινάλε άφησε ανοιχτή τη πόρτα για την επιστροφή της παρέας του Tom Holland, της Zendaya και του Jacob Batalon. Ο τελευταίος ειδικά που υποδύεται τον "Ned" στις MCU ταινίες του Spider-Man, παραχώρησε μια συνέντευξη στο Collider όπου αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο μιας 4ης Spider-Man ταινίας στο MCU. 

Advertisement

Παρόλο που ακόμη δεν τον "έχουν πάρει τηλέφωνο", μιλάει ειλικρινά και λέει ότι "δεν το ελπίζει κιόλας" να γίνει το Spider-Man 4, μιας και αυτόν τον καιρό ο καθένας κάνει το δικό του. Χαρακτηριστικά δήλωσε: 

"Αισθάνομαι ότι οι ηθοποιοί είναι οι τελευταίοι που το γνωρίζουν. Νομίζω ότι οι άνθρωποι υποθέτουν ότι οι ηθοποιοί κρύβουν πάντα μυστικά. Σας υπόσχομαι ότι δεν ξέρουμε τίποτα. Αλλά και πάλι, αν είναι το σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή, με την κατάλληλη ομάδα ανθρώπων που έχουμε βρεθεί μαζί, θα έλεγα, γιατί όχι; Αλλά πέρα από αυτό, ό,τι είναι να συμβεί θα συμβεί. Πραγματικά, αυτές οι αποφάσεις εξαρτώνται από τα μεγάλα αφεντικά, τους ανθρώπους που υπογράφουν τις επιταγές. Είμαστε ανοιχτοί στην ιδέα, αλλά δεν το ελπίζουμε κιόλας".

Μιλώντας εκ μέρους της πρωταγωνιστικής τριάδας και του σκηνοθέτη της τριλογίας, Jon Watts, είπε πως κανένας τους δεν ελπίζει σε μια επιστροφή καθώς σημειώνουν επιτυχίες πέραν του κόσμου της Marvel: 

"Ειλικρινά, δεν το σκέφτομαι πολύ αυτό. Αισθάνομαι ότι όλοι μας κινούμαστε με τρόπους που δεν ελπίζουμε πραγματικά να συμβεί. Όχι ότι είναι κακό, απλά νιώθω ότι δεν περιμένουμε πραγματικά μια άλλη ταινία. Απλά νιώθω ότι όλοι κάνουμε τα δικά μας πράγματα. Αλλά και πάλι, ό,τι είναι να συμβεί, θα συμβεί..

 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.