Το Psychonauts 2 αναπτύχθηκε χωρίς υπερωρίες από την Double Fine 

Περήφανος δηλώνει ο παραγωγός του παιχνιδιού

Το Psychonauts 2 αναπτύχθηκε χωρίς υπερωρίες από την Double Fine

Όπως αποκάλυψε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter o senior producer της Double Fine, Kevin Johnson, το Psychonauts 2 αναπτύχθηκε χωρίς υπερωρίες. Συγκεκριμένα, ο Johnson δήλωσε:

Το Psychonauts 2 δεν είχε καθόλου crunch. Η ομάδα ήταν εκπληκτική και είμαι υπερήφανος που ήμουν μέλος ενός τόσο ιδιαίτερου project.

Αξίζει να σημειωθεί πως το παιχνίδι έχει λάβει τρεις καθυστερήσεις μέχρι σήμερα, αλλά όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα στην E3 2021, πλέον αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Αυγούστου.

Για την ιστορία, το πρώτο Psychonauts είχε «εφιαλτικό» crunch για την ομάδα. Η Double Fine τότε είχε έρθει αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης και έτσι δεν είχε τη δυνατότητα να προσλάβει όσο προσωπικό χρειαζόταν για να κυλίσει ομαλά η ανάπτυξη, με αποτέλεσμα τεράστιες υπερωρίες. Το στούντιο φαίνεται πως έμαθε από το παρελθόν του, δημιουργώντας το sequel με υγιέστερες εργασιακές συνθήκες.

Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε και να μάθετε περισσότερα για το Psychonauts 2, πατώντας εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρόσφατη αναλυτική παρουσίασή του από τον Tim Schafer.

4 σχολιο(α)