Remedy: Το Control δεν πέτυχε στα charts όμως οι πωλήσεις του είναι σταθερές  

Με τη δύναμη του 'word of mouth'

Remedy: Το Control δεν πέτυχε στα charts όμως οι πωλήσεις του είναι σταθερές

Το Control της Remedy – το στούντιο που στο παρελθόν μας χάρισε το Max Payne, Alan Wake και Quantum Break- είναι αδιαμφισβήτητα ένα αρκετά ιδιαίτερο παιχνίδι. Όντας μάλιστα νέο IP και χωρίς το budget ενός ΑΑΑ παιχνιδιού, σίγουρα ήταν μεγάλο στοίχημα για το στούντιο.

Δυστυχώς, παρά τα εξαιρετικά reviews, το Control δεν κατάφερε να βρεθεί στις πρώτες θέσεις των charts και η εμπορική του πορεία μοιάζει αρκετά νωχελική. Σύμφωνα όμως με τα λεγόμενα του CEO της Remedy, Tero Virtala, φαίνεται πως αυτό ήταν κάτι που περίμενε το στούντιο, στοχεύοντας περισσότερο στο 'word of mouth' και την υστεροφημία.

Το Control δημιουργήθηκε μέσα σε 3 χρόνια, με budget λιγότερο από €30 εκατομμύρια. Εννοείται πως δεν περιμέναμε τα νούμερα που κάνουν μεγάλες ΑΑΑ παραγωγές με μεγαλύτερο budget. Ως εκ τούτου, παρόλο που το Control δεν κατάφερε να μπει στη κορυφή των charts απ’ την αρχή, μπορώ να πω πως είμαστε σε πολύ καλό σημείο και οι πωλήσεις του είναι σταθερές. Στην Remedy κοιτάμε τα πάντα μακροπρόθεσμα. Στις μέρες μας μέσω των ψηφιακών καταστημάτων, οι πωλήσεις συνεχίζονται για αρκετό χρονικό διάστημα μετά την κυκλοφορία.

Το Control πουλάει ακόμα κι αυτό είναι καλό. Αναμφίβολα, το νέο δωρεάν και επί πληρωμή υλικό που φέρνουμε στο παιχνίδι, η υψηλή ποιότητα, η μοναδικότητά του και το word of mouth έχουν συμβάλει σε όλο αυτό. Βλέποντάς το στρατηγικά, για εμάς έχει μεγάλη σημασία να καθιερώσουμε ένα νέο IP. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό στη βιομηχανία μας. Καινούργια παιχνίδια βγαίνουν συνεχώς. Ωστόσο, λίγα είναι εκείνα που πραγματικά σπάνε το φράγμα ως κάτι ιδιαίτερο. Ακόμα βέβαια είναι πολύ νωρίς να πούμε κάτι τέτοιο για το Control. Ωστόσο, η ολοένα αυξανόμενη βάση χρηστών δείχνει ότι βαδίζει στο επιθυμητό μονοπάτι.

Το Control κυκλοφορεί για PS4, Xbox One και PC.

1 comment(s)