Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Surviving the Aftermath: Ανακοινώθηκε το νέο city building simulation

Έρχεται τέλη 2020

Λεωνίδας Στραβάκος
Λεωνίδας Στραβάκος

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Surviving the Aftermath: Ανακοινώθηκε το νέο city building simulation

Μετά το δημοφιλές city building simulation Surviving Mars, η Paradox Interactive και η Haemimont Games ανακοίνωσαν το επόμενο κεφάλαιο της σειράς που ακούει στο όνομα Surviving the Aftermath. Ο lead producer του παιχνιδιού, Nikhat Ali, δήλωσε:

Με την εκπληκτική άνοδο του Surviving Mars φέτος, είμασταν σίγουροι ότι είχαμε κάτι ιδιαίτερο στα χέρια μας και θέλαμε για τον λόγο αυτό να βρούμε νέους τρόπους να αξιοποιήσουμε τις εμπειρίες μας πάνω στο survival management gameplay. Το Surviving the Aftermath μας δίνει την ευκαιρία να πειραματιστούμε με τους μηχανισμούς με νέους και ενδιαφέροντες τρόπους, του οποίους πιστεύουμε θα λατρέψουν οι παίκτες.   

Το Surviving the Aftermath αναμένεται να κυκλοφορήσει τέλη 2020 για PS4, Xbox One και PC. Περισσότερες ωστόσο πληροφορίες αναμένονται στις 19 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της PDXCON 2019 που θα λάβει χώρα στο Βερολίνο.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.