Spider-Man | Η Insomniac εξηγεί πόσο δύσκολο ήταν να φέρουν τον άνθρωπο-αράχνη στο PS4 

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του

Spider-Man | Η Insomniac εξηγεί πόσο δύσκολο ήταν να φέρουν τον άνθρωπο-αράχνη στο PS4

Το Spider-Man του PlayStation 4 κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία, αφού αγαπήθηκε από τους παίκτες που λατρεύουν τον σούπερ-ήρωα της Marvel, ενώ έλαβε και εξαιρετικές κριτικές από τα μέσα.

Ο Ryan Smith της Insomniac Games μίλησε στην εκδήλωση Gameslab στην Βαρκελόνη, στην οποία συμμετείχε το Eurogamer και εξήγησε πόσο σημαντικό ήταν για την ομάδα ανάπτυξης να φέρει εις πέρας μια σωστή περιπέτεια για τον άνθρωπο-αράχνη.

Συγκεκριμένα δήλωσε:

Ξέραμε ότι υπήρχε μια πιθανότητα να είναι το πρώτο παιχνίδι για κάποιον -όχι μόνο Spider-Man- αλλά παιχνίδι γενικά. Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι ο καθένας θα έχει την σωστή super-hero εμπειρία που είχαμε οραματιστεί και πως οι παίκτες θα βρουν τρόπους για να καταλάβουν καλά το gameplay του παιχνιδιού.

Συνεχίζοντας την συνέντευξή του μας μεταφέρει για τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε το traversal και swinging, αλλά και πόσο δύσκολο ήταν να το μεταφέρουν στο παιχνίδι:

Φτάσαμε στο σημείο όπου θα μπορούσατε να κινηθείτε στην πόλη αρκετά καλά. Είχαμε δημιουργήσει τα κτίρια, όλα πηγαίναν ρολόι και όπως τα είχαμε μελετήσει...αλλά έκπληξη! Δεν αισθανόσουν ότι ήταν διασκεδαστικό ή ότι ήσουν υπέρ-ήρωας. Δεν ένιωθες σαν Spider-Man.

Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε, η Insomniac Games έφερε εις πέρας το έργο της και το παιχνίδι είναι μέχρι και σήμερα ο γρηγορότερος αποκλειστικός τίτλος του PS4 σε πωλήσεις. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη για πολλές περισσότερες πληροφορίες πατώντας εδώ.

0 comment(s)