Read later
  • Written by 
  • Fumito Ueda: Επίσημα υπό ανάπτυξη το επόμενο παιχνίδι του

    Fumito Ueda: Επίσημα υπό ανάπτυξη το επόμενο παιχνίδι του

    Ανταγωνίζεται την κλίμακα των προηγούμενων τίτλων του

    Μιλώντας στο εβδομαδιαίο gaming περιοδικό της Ιαπωνίας, Famitsu, ο ιδιοφυής game developer, Fumito Ueda μίλησε για το επόμενο παιχνίδι του. Συγκεκριμένα, ο δημιουργός των Ico, Shadow of the Colossus και The Last Guardian έκανε γνωστό πως αυτός και η ομάδα του, genDesign studio, ήδη έχουν καταπιαστεί με την ανάπτυξη του νέου τους τίτλου. Το παιχνίδι για άλλη μια φορά θα είναι μεγάλης κλίμακας, όπως μας έχουν συνηθίσει τα προηγούμενα έργα του Ueda.

    Πιο συγκεκριμένα, ο Ueda τόνισε πως αυτή τη στιγμή το project βρίσκεται στο στάδιο του πειραματισμού. Δηλαδή, η ομάδα δημιουργεί διάφορα πρωτότυπα για να δοκιμάσει τις ιδέες της και να δει αν έχουν ενδιαφέρον στην πράξη ή όχι. Για την ώρα το στούντιο υποστηρίζεται από την χρηματοδότηση του προγράμματος Kowloon Nights. Πρώτα το στούντιο θέλει να ετοιμάσει τα βασικά κομμάτια της εμπειρίας και από εκεί και έπειτα θα δουλέψει για να δημιουργήσει ένα σταθερό προϊόν.

    Ο Ιάπωνας δημιουργός επισήμανε πως το παιχνίδι που φτιάχνει δεν δίνει indie αίσθηση. Αντιθέτως η ομάδα στοχεύει για κάτι στην κλίμακα των Ico, Shadow of the Colossus και The Last Guardian. Τέλος, το παιχνίδι θα είναι κάτι εξ’ ολοκλήρου νέο. Δεν πρόκειται για κάποιο sequel.

    Αξίζει να σημειωθεί πως η genDesign είναι μια σχετικά μικρή ομάδα που ασχολείται κυριώς με τον σχεδιασμό. Για παράδειγμα, στο The Last Guardian το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης έγινε από το Japan Studio της Sony, με την ομάδα του Ueda να αναλαμβάνει την δημιουργική επιμέλεια. Ο Ιάπωνας δημιουργός τόνισε πως αν κάποια στιγμή η ομάδα του ενδιαφερθεί για development μεγάλης κλίμακας, τότε θα επεκτείνει το σύστημα ανάπτυξής της και θα απευθυνθεί σε μια μεγάλη ομάδα για να δημιουργήσει ένα μεγάλο παιχνίδι. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, σύμφωνα με τη δήλωση αυτή, πως και το επόμενο project θα γίνει σε συνεργασία με το Japan Studio της Sony, αν λάβουμε υπόψη την ήδη καλή συνεργασία μεταξύ των δύο ομάδων.

    Login to post comments
    Comments (10)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      Gandalf_
      Gandalf_ 13/09/2018 01:09:42
      To 2030 θα δουμε τα πρωτα screenshots λογικα
    • Comment Link
      Alex681
      Alex681 12/09/2018 21:51:45
      Είμαστε έτοιμοι για το επόμενο "διαμαντάκι"!!
    • Comment Link
      EminemUH
      EminemUH 12/09/2018 19:55:11

      Όταν λέτε ότι δεν πρόκειται για sequel τι εννοείτε ακριβώς? Γιατί και το ico και το the last guardian δεν θεωρούνται sequels ή prequels αλλά παίρνουν μέρος στο ίδιο σύμπαν και συνδέονται κάπως...



      Εννοούν πως δεν θα ανήκει στο ίδιο σύμπαν με τα 3 προηγούμενα. Το Shadow Of The Colossus θεωρείται από πολλούς το prequel του ICO, το πως συνδέονται βέβαια είναι ασαφές (εσκεμμένα έχω την εντύπωση).

      Ico ,shadow of the colossus μεσα στην κορυφαία λιστα μου με τα καλύτερα παιχνιδια όλων των εποχών..Αλλα μια συμβουλή για το επόμενο project βγάλτε το στο switch για να ανταμοιβή οπως του αξίζει του παιχνιδιου...γιατι κάποιοι θα βρίσκονται στον αιώνιο υπνο χαχα


      Δεν παίζει να βγει switch φίλε...πέρα από το ότι θα είναι exlusive της σοννυ θα βγει και σε 4-5 χρόνια...δλδ μιλάνε για ps5...δύσκολο με τα γραφικά που θα έχει να το σηκώσει το switch



      Ο Ueda έφυγε από την Sony το 2011, οπότε όλα είναι ανοικτά. Λογικά multiplatform θα είναι το νέο παιχνίδι του.
    • Comment Link
      EminemUH
      EminemUH 12/09/2018 19:40:56
      Πολύ ευχάριστο το ότι θα είναι παιχνίδι ίδιας κλίμακας με τα προηγούμενα του Ueda και όχι indie. Έρχεται ακόμα ένα αριστούργημα.
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 12/09/2018 18:29:24
      Όταν λέτε ότι δεν πρόκειται για sequel τι εννοείτε ακριβώς? Γιατί και το ico και το the last guardian δεν θεωρούνται sequels ή prequels αλλά παίρνουν μέρος στο ίδιο σύμπαν και συνδέονται κάπως...
    • Comment Link
      TasosKabaf
      TasosKabaf 12/09/2018 16:28:07
      Το επόμενο διαμάντι ετοιμάζεται. Τέτοια παιχνίδια αξίζουν πραγματικά να τα περιμένεις με ανυπομονησία.
    • Comment Link
      Nikos2B
      Nikos2B 12/09/2018 16:08:38

      Ico ,shadow of the colossus μεσα στην κορυφαία λιστα μου με τα καλύτερα παιχνιδια όλων των εποχών..Αλλα μια συμβουλή για το επόμενο project βγάλτε το στο switch για να ανταμοιβή οπως του αξίζει του παιχνιδιου...γιατι κάποιοι θα βρίσκονται στον αιώνιο υπνο χαχα


      Δεν παίζει να βγει switch φίλε...πέρα από το ότι θα είναι exlusive της σοννυ θα βγει και σε 4-5 χρόνια...δλδ μιλάνε για ps5...δύσκολο με τα γραφικά που θα έχει να το σηκώσει το switch
    • Comment Link
      VENOM AWAKENS GR
      VENOM AWAKENS GR 12/09/2018 16:00:02
      Τέλεια.!!!! πάμε για το επόμενο διαμαντάκι!
    • Comment Link
      seit
      seit 12/09/2018 15:44:29
      Ico ,shadow of the colossus μεσα στην κορυφαία λιστα μου με τα καλύτερα παιχνιδια όλων των εποχών..Αλλα μια συμβουλή για το επόμενο project βγάλτε το στο switch για να ανταμοιβή οπως του αξίζει του παιχνιδιου...γιατι κάποιοι θα βρίσκονται στον αιώνιο υπνο χαχα
    • Comment Link
      Teolicious