Το GTA: San Andreas παραλίγο να ήταν πολύ διαφορετικό!

Developer της Rockstar αποκάλυψε μια άγνωστη λεπτομέρεια 20 χρόνια μετά
27 Οκτωβρίου 2024 15:40
Το GTA: San Andreas παραλίγο να ήταν πολύ διαφορετικό!

Στις 26 Οκτωβρίου του 2004, πριν από ακριβώς 20 χρόνια, κυκλοφόρησε για το PlayStation 2 το Grand Theft Auto: San Andreas, ένα παιχνίδι που η gaming κοινότητα έχει αγαπήσει και αγκαλιάσει όσο λίγα. Με αφορμή αυτή τη μεγάλη επέτειο λοιπόν, ένας βετεράνος της Rockstar Games αποφάσισε να αποκαλύψει μια μέχρι τώρα άγνωστη λεπτομέρεια για τον τίτλο.

Το GTA: San Andreas παραλίγο να ήταν πολύ διαφορετικό, όπως έκανε γνωστό ο Obbe Vermeij, επικεφαλής για τον τεχνικό τομέα των παιχνιδιών της Rockstar Games για πολλά χρόνια. Συγκεκριμένα, τα αρχικά σχέδια της εταιρείας για τον χάρτη του παιχνιδιού ήταν πολύ διαφορετικά. Το San Andreas παραλίγο να είναι χωρισμένο σε τρεις διαφορετικούς χάρτες, με τους παίκτες να πρέπει να ταξιδεύουν μεταξύ αυτών χρησιμοποιώντας τρένα ή αεροπλάνα.

Όπως αντιλαμβάνεστε αυτό θα άλλαζε πολύ την δομή και την αίσθηση του τίτλου, αφού με τα σημερινά δεδομένα ο χάρτης μπορεί να φαντάζει μικρός, αλλά για την εποχή η κλίμακα ήταν τεχνικό επίτευγμα.

Συγκεκριμένα, μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο social media X, ο Vermeij τόνισε:

Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε οι 3 πόλεις να βρίσκονται σε ξεχωριστούς χάρτες. Ο παίκτης θα ταξίδευε μεταξύ των πόλεων χρησιμοποιώντας τρένα και αεροπλάνα. (Τα GTA 1 και 2 είχαν επίσης τρεις πόλεις σε ξεχωριστούς χάρτες).

Η μνήμη ήταν πολύ περιορισμένη στο PS2 και με ξεχωριστούς χάρτες, τα μοντέλα του ορίζοντα των άλλων πόλεων δεν θα χρειαζόταν να βρίσκονται στη μνήμη.

Θα ήταν επίσης ευκολότερο να έχουμε διαφορετική αστυνομία/ασθενοφόρα/πυροσβεστικά για κάθε πόλη. Διαφορετικά pickups, τύπους καιρού κ.λπ. Θα ήταν επίσης ευκολότερο να συγκρατηθεί ο παίκτης μέχρι να έρθει η ώρα για την επόμενη πόλη. Θα διευκόλυνε επίσης την οργάνωση των μοντέλων στο DVD ανά πόλη, γεγονός που θα βοηθούσε το streaming.

Τι συνέβη όμως και το San Andreas πήρε την πιο ελεύθερη δομή που όλου γνωρίσαμε και αγαπήσαμε; Σύμφωνα με τον Vermeij, λίγο πριν οι καλλιτέχνες αρχίσουν να εργάζονται πάνω στους τρεις χάρτες, μια συνάντηση της τελευταίας στιγμής μεταξύ του ίδιου, του παραγωγού Leslie Benzies, του καλλιτεχνικού διευθυντή Aaron Garbut, του τεχνικού διευθυντή Adam Fowler και του προγραμματιστή Alexander Roger οδήγησε στο να ακυρωθεί το αρχικό σχέδιο!

Η Rockstar αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνατότητές της και να επαναπροσδιορίσει τι ήταν εφικτό να κάνει το hardware του PS2. Κάπως έτσι το GTA San Andreas κυκλοφόρησε αργότερα με τις τρεις πόλεις να συνδέονται απρόσκοπτα σε έναν χάρτη, χωρίς έξτρα loading!