Μόλις ανέβηκε ένα ολοκαίνουργιο βίντεο στο κανάλι του InFeRnoBraVeHeart στο YouTube, με τον Σάκη να παίζει ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του μήνα!
Πιο συγκεκριμένα, στο νέο Level 1 επεισόδιο, ο Σάκης παίζει τα πρώτα λεπτά από το 007: First Light, του νέου action παιχνιδιού από το σύμπαν του James Bond. Ύστερα από χρόνια αναμονής, οι λάτρεις του 007 παίρνουν στα χέρια τους ένα ολοκαίνουργιο project, που όπως φαίνεται, είναι φανταστικό!
Ο Σάκης μιλάει για την έκπληξη της χρονιάς! Περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί!
Must Read
Το 007: First Light ήταν το καλύτερο παιχνίδι του Μαΐου στο PlayStation
Είδα το νέο Silent Hill! | Silent Hill Townfall – Unboxholics Preview