Μόλις ανέβηκε ένα ολοκαίνουργιο βίντεο στο καλύτερο κανάλι του κόσμου aka InFeRnoBraVeHeart. Η λατρεμένη σειρά “Level 1” συνεχίζεται, και ο Σάκης παίζει ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του 2026: το Resident Evil Requiem.
Το νέο κεφάλαιο θα κυκλοφορήσει αύριο, 27 Φεβρουαρίου σε κονσόλες και PC, και στο νέο Level 1 επεισόδιο σάς παρουσιάζουμε τα πρώτα 40 λεπτά του. Μην φοβάστε, λοιπόν, διότι δε θα υπάρξουν spoilers!
Αν θέλετε να πάρετε μια πρώτη γεύση και να δείτε raw gameplay από την εισαγωγή του Requiem, δεν έχετε παρά να πατήσετε play στον player που θα βρείτε παρακάτω!
Μπορείτε να διαβάσετε την ολοκληρωμένη άποψη των Unboxholics για το παιχνίδι πατώντας εδώ.
Ακολουθεί το βίντεο.
Hub
Must Read
Το Devil May Cry είναι μάλλον το επόμενο remake της Capcom
Τι συμβαίνει με το Resident Evil 5 Remake;
Έχουμε νέα για το Resident Evil 0 Remake!