Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Maisie Williams: Το Game of Thrones έχασε την ποιότητά του προς το τέλος

Η “Arya Stark” μιλάει για το ρόλο της καριέρας της

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Maisie Williams: Το Game of Thrones έχασε την ποιότητά του προς το τέλος

Η Maisie Williams μίλησε για ακόμη μία φορά για το Game of Thrones και όπως λέει, αισθάνεται επιτέλους περήφανη για το ρόλο της ως Arya Stark, ακόμα κι αν η σειρά έχασε την ποιότητά της προς το τέλος.

Μιλώντας σε ένα stream του Variety, η διάσημη ηθοποιός και ο αδερφός της, James Williams, μίλησαν για το αμφιλεγόμενο φινάλε του Game of Thrones. Η “Arya” δήλωσε μεταξύ άλλων ότι το σόου «σίγουρα έχασε την αίγλη του στο τέλος». Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά παρακολούθησε τη σειρά για ακόμη μία φορά και είπε τα εξής:

Advertisement

Ήταν πολύ καλό, και για μεγάλο χρονικό διάστημα, ένιωθα ότι έπρεπε να το αποφύγω γιατί ήταν πολύ “triggering”. Αλλά τώρα, αισθάνομαι ότι έχω συμφιλιωθεί ξανά με όλα αυτά.

Είναι ωραίο να αισθάνεσαι περήφανος γι’ αυτό. Ήταν δέκα χρόνια από τη ζωή μου. Το μικρότερο αδερφάκι των Stark φαίνεται να το σκέφτεται με αγάπη τώρα (το σόου).

Το HBO δεν έχει τελειώσει ακόμα με το σύμπαν του Game of Thrones, καθώς την προηγούμενη Κυριακή ολοκληρώθηκε η 1η σεζόν του House of the Dragon και σύντομα η παραγωγή θα μπει στα πλατό για το 2ο κύκλο.

Για οτιδήποτε νεότερο αφορά το σύμπαν του “GOT” παραμείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.