Σε μία ερώτηση για το αν το Twitter κατέληξε όπως το είχε ονειρευτεί, ο Jack Dorsey απάντησε χωρίς περιστροφές πως το γεγονός ότι το Twitter έγινε εταιρία είναι αυτό που μετανιώνει περισσότερο. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως αν τελικά η εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk ολοκληρωθεί, ο Dorsey θα λάβει $978 εκατομμύρια.
Αν μετανιώνει λοιπόν το γεγονός πως έγινε εταιρία, πώς ήθελε να είναι σήμερα το Twitter; Ο Dorsey απάντησε πως ήθελε το Twitter να λειτουργεί ως πρωτόκολλο, χωρίς να ανήκει σε κανένα κράτος ή εταιρία.
The biggest issue and my biggest regret is that it became a company.
— jack (@jack) August 25, 2022
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Αν ήταν πρωτόκολλο, το Twitter θα λειτουργούσε όπως το email, χωρίς έλεγχο από μία κεντρική οντότητα και με τους χρήστες να χρησιμοποιούν διαφορετικούς παρόχους email για να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Σίγουρα είναι μία πολύ διαφορετική εικόνα από αυτό που βλέπουμε σήμερα και αν το όνειρο του Dorsey πραγματοποιούνταν, θα είχαμε μία πραγματικά ανεξάρτητη πλατφόρμα.
A protocol. Def can’t be owned by a state, or company. Becomes clearer every day.
— jack (@jack) August 25, 2022
Tags
Must Read
Το X ετοιμάζει μεγαλύτερες αμοιβές σε creators για να κοντράρει το YouTube
Το X δοκιμάζει κάτι νέο που πολλοί χρήστες το ζητούσαν χρόνια
Πρόστιμο $140 εκατομμύρια στο X από την ΕΕ για παραπλανητικά μπλε τικ