Γνωρίστε την τεχνολογία AMD LiquidVR
H AMD παρουσίασε στη GDC 2015 την ΑΜD LiquidVR οικογένεια τεχνολογιών, σχεδιασμένες για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας των VR Headset. Η εταιρεία σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες του χώρου όπως η Oculus ανέπτυξε τεχνολογίες οι οποίες σκοπό έχουν την όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση από πλευράς hardware, μειώνοντας τα προβλήματα που προκύπτουν από το software. Η ΑΜD έχει δώσει ήδη στους συνεργάτες της την Alpha 1.0 SDK του LiquidVR με άγνωστα ακόμα τα στοιχεία κυκλοφορίας της τεχνολογίας προς το κοινό.
Συγκεκριμένα, οι στόχοι της εταιρείας είναι τρεις: Άνεση, Συμβατότητα και Λειτουργικότητα. Στον τομέα της άνεσης, η εταιρεία ανέπτυξε δύο τεχνολογίες ονόματι Asynchronous Shaders και Latest Date Latch. To Latest Data Latch έχει να κάνει με το latency μιας rendered image μέσω των shaders και την εκμετάλλευση αυτών των πληροφοριών με τους Asynchronous Shaders να έχει να κάνει με το render του επόμενου καρέ μειώνοντας ακόμη περισσότερο το latency.
Στον τομέα της συμβατότητας έχουμε την Direct-to-Display τεχνολογία, η οποία είναι σχεδιασμένη για να παρακάμπτει το λειτουργικό σύστημα του χρήστη με την εικόνα να περνά κατευθείαν στο VR Headset, επιτρέποντας την συμβατότητα με αρκετά VR Headsets χωρίς προβλήματα λόγω της μειωμένης ανάγκης του OS. Τέλος, στον τομέα της λειτουργικότητας υπάρχει η Affinity Multi-GPU τεχνολογία η οποία σε πρώτο βαθμό δίνει τη δυνατότητα σε συστήματα πολλαπλών GPU να χρησιμοποιούν κάθε μία ξεχωριστά για κάθε οθόνη του Headset (κάθε μάτι) για παράλληλο render. Σε δεύτερο βαθμό μπορεί να βοηθήσει στον τομέα του CPU και στο φορτίο το οποίο έχει.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.