Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το NFC στα iPhone βγαίνει από τα δεσμά των πληρωμών

Συνεργασία με τις HID Global και Cubic αποκαλύπτει

Argi Pent
Argi Pent

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το NFC στα iPhone βγαίνει από τα δεσμά των πληρωμών

Βρισκόμαστε μόλις μια ανάσα πριν από την καθιερωμένη εκδήλωση της Apple - το WWDC event για το 2018 - και οι φήμες σχετικά με τα "καλούδια" που ενδέχεται να μας παρουσιάσει (ή έστω ανακοινώσει) η εταιρία δεν έχουν τέλος. Σύμφωνα λοιπόν με τον Τύπο, πλήθος αυτών εστιάζουν την προσοχή τους στις χρηστικές εφαρμογές του NFC chip (abbr. Near Field Communication) που φέρουν τα κινητά της τηλέφωνα. Να υπενθυμίσουμε πως πρόκειται για μια μέθοδο επικοινωνίας μεταξύ δύο έξυπνων συσκευών, όπου σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, η Apple περιόριζε τη χρήση αυτής κατ' αποκλειστικότητα μεταξύ των iPhones και των POS συστημάτων (προς διευκόλυνση των φυσικών πληρωμών με κάρτα). Φαίνεται όμως πως δύο σχετικά νέες συνεργασίες αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα, με τους καρπούς τους να παρουσιάζονται φέτος επί σκηνής.

Σύμφωνα με τις έμπιστες πηγές του The Information, η Apple φέρεται να συνεργάζεται με την HID Global για τη δημιουργία ενός συστήματος ασφαλείας, που θα επιτρέψει σε κατόχους συσκευών της πρώτης να ξεκλειδώνουν τις πόρτες του σπιτιού τους (ακόμη και του αυτοκινήτου τους), κάνοντας χρήση της τεχνολογίας NFC του κινητού τους τηλεφώνου. Οι ίδιες πηγές ισχυρίζονται μάλιστα πως δεν πρόκειται για κάτι καινούριο, αφού το πιλοτικό πρόγραμμα τρέχει από το 2014, αφορώντας αποκλειστικά τους υπαλλήλους και τα γραφεία της εταιρίας στο Cupertino της California. Την ισχυροποίηση όλων αυτών έρχονται τρόπον τινά να επιβεβαιώσουν οι αναρίθμητες φορές όπου η Apple αποκαλύφθηκε πως βρέθηκε σε συζητήσεις με την Cubic, εξετάζοντας ενδεχομένως νέες χρηστικές εφαρμογές της εν λόγω τεχνολογίας. Για όσους δεν γνωρίζουν την Cubic, πρόκειται για την εταιρία που βρίσκεται πίσω από το σύνολο των καρτών μέσων μαζικής μεταφοράς παγκοσμίως. Πράγμα που σημαίνει πως ο καιρός όπου με το κινητό σας θα μπορείτε να επιβιβάζεστε στο αστικό, το μετρό ή τον ηλεκτρικό δίχως την ανάγκη κάποιου εισιτηρίου ίσως και να μην πολύ μακριά.

Advertisement

Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε για ακόμη μια φορά πως δεν πρόκειται παρά για φήμες. Μέχρι κάποια επίσημη ανακοίνωση (την μεθεπόμενη Δευτέρα) μείνετε συντονισμένοι για την καθημερινή σας τεχνολογική ενημέρωση.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα