Ύστερα της έπαρσης του Android η BlackBerry έχασε την πάλαι ποτέ αίγλη της και για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα οι κινητές της συσκευές δεν έφεραν μαζί τους το γνώριμο feeling της εταιρίας. Έπρεπε να φτάσουμε στην κυκλοφορία του Key έτσι ώστε να "ξανανιώσουμε" BB συσκευή στα χέρια μας, αφού μαζί με ένα δυνατό hardware - χωρίς πολλά-πολλά - επέστρεψε δυναμικά και το κλασικό (σήμα κατατεθέν θα έλεγε κανείς), φυσικό πληκτρολόγιο. Αν και οι πωλήσεις του δεν έφτασαν ούτε τα ένα εκατομμύριο τεμάχια, σύμφωνα πάντα με την αναφορά Φεβρουαρίου της εταιρίας, ήταν αρκετές για να θεωρηθεί από την ίδια ως επιτυχία, όσον αφορά τουλάχιστον την προσβασιμότητα που επέτρεψε.
?2⃣ ?? pic.twitter.com/t4ZF9yGfhH
— BlackBerry Mobile (@BBMobile) May 11, 2018
Ο επιμένων λοιπόν νικά, και "ένα αστέρι αναγεννιέται," μας λέει η BlackBerry σε πρόσφατο tweet της, ανακοινώνοντας εμμέσως πλην σαφώς την ημερομηνία παρουσίασης του διαδόχου, Key 2. Την Πέμπτη λοιπόν, 10 Ιουνίου και ώρα Αμερικής 10 το πρωί, πρόκειται να γίνει η αποκάλυψη της επερχόμενης ναυαρχίδας της, για την οποία δεν γνωρίζουμε δυστυχώς καμία παντελώς πληροφορία. Με την εμμονική τάση της BB να δένεται ρομαντικά με τη νοσταλγική φύση του "απτού" qwerty δεν είναι δύσκολο να υποθέσουμε πως το φυσικό πληκτρολόγιο θα κάνει για ακόμη μια φορά την εμφάνισή του.
Tags
Must Read
Posokanei: Κατεβάστε την εφαρμογή για να βλέπετε πόσο κοστίζουν τα προϊόντα των Super Market
Παιδιά και οθόνες το καλοκαίρι: 3 πρακτικές λύσεις για όλους τους γονείς!
Το νέο Quick Share της Google έφτασε σε περισσότερα Android