Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

H ακτινοβολία των τηλεφώνων δε βλάπτει τους ανθρώπους

Νέα έρευνα σε τρωκτικά αποκαλύπτει

Δημήτρης Γκέρδης
Δημήτρης Γκέρδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

H ακτινοβολία των τηλεφώνων δε βλάπτει τους ανθρώπους

Από τη μέρα που τα κινητά τηλέφωνα μπήκαν στην καθημερινότητά μας, υπάρχουν ανησυχίες για το κατά πόσο η συχνή χρήση τους είναι ασφαλής και ποιες θα είναι οι συνέπειες σε αυτούς που τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Εννοείται βέβαια ότι τα τηλέφωνα μας εκπέμπουν ακτινοβολία αλλά πρόκειται για ακτινοβολία ραδιοσυχνοτήτων. Αυτή είναι πολύ χαμηλότερης ενέργειας από την ιονίζουσα ακτινοβολία που θα απορροφούσε κανείς από μια ακτινογραφία και μόνο η ιονίζουσα ακτινοβολία είναι ικανή να προκαλέσει αλλαγές στο DNA οδηγώντας σε καρκινικούς όγκους.

Advertisement

Οι έρευνες πάνω στο θέμα έχουν δώσει διαφορετικά αποτελέσματα, μια έρευνα συγκεκριμένα ανέφερε πως αρσενικοί ποντικοί που εκτέθηκαν σε τεράστιες ποσότητες ακτινοβολίας ραδιοσυχνοτήτων ανέπτυξαν όγκους γύρω από την καρδιά τους ενώ οι θηλυκοί όχι. Μια δεύτερη έρευνα δεν μπόρεσε να αναπαράγει τα αποτελέσματα της πρώτης με τους ποντικούς να μην εμφανίζουν κάποιο πρόβλημα στην υγεία τους. Καμία έρευνα από τις δύο όμως δεν κατάφερε να καταλήξει με στοιχεία ότι η ακτινοβολία ραδιοσυχνοτήτων προκαλεί καρκινικούς όγκους στον εγκέφαλο.

Οι έρευνες χρησιμοποίησαν δίκτυα 2G και 3G για να εκθέσουν τα τρωκτικά σε 9 ώρες ακτινοβολίας την ημέρα για δύο χρόνια. Ένας ποντικός 2 ετών αντιστοιχεί σε έναν ενήλικα άνθρωπο 70 ετών. Τα επίπεδα ακτινοβολίας που εκτέθηκαν οι ποντικοί ήταν πολύ μεγαλύτερα από αυτά στα οποία θα εκτεθεί ένας άνθρωπος ακόμη και αν κάνει καθημερινή και έντονη χρήση του τηλεφώνου του, οπότε βλέπουμε ότι ακόμη και έτσι δε φαίνεται να υπάρχει κάποιος υποκείμενος κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών. Η Αρχή Φαρμάκων και Τροφίμων των ΗΠΑ είναι ακόμα βέβαιη πως τα σημερινά όρια ακτινοβολίας είναι απόλυτα ασφαλή για τον άνθρωπο. Η συγκεκριμένη έρευνα μένει να ελεγχθεί από την επιστημονική κοινότητα για να επιβεβαιωθούν τα συμπεράσματά της.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.