Ερευνητές του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Γεωργίας προσπάθησαν να απαντήσουν στην ερώτηση που διαιωνίζουν διάφορα κομμάτια του Reddit και σελίδες όπως η StormFront, σχετικά με την πολιτική του να κάνει ban τα τοξικά του subreddits.
Οι ερευνητές πήραν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι δεδομένων των subreddits CT (r/countdown) και FPH (r/fatpeoplehate) με στόχο να εξετάσουν το τι απέγινε στο hate-speech και σε αυτούς που το εξέφραζαν, μετά το κλείσιμό τους. Στην ουσία "ξεσκαρτάρισαν" τις χιλιάδες των χρηστών που ήταν εγγεγραμμένοι σε αυτά, και ποσοτικοποίησαν τη χρήση του hate-speech περιεχομένου που έκαναν. Σύγκριναν δηλαδή την ποσότητα ρητορικής μίσους που παρήγαγαν πριν την απαγόρευση και μετά από αυτήν, καθώς και αν "μετανάστευσαν" σε κάποιο άλλο subreddit και αν σε αυτό παρατηρήθηκε αύξηση της ρητορικής τέτοιου είδους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:
- Η χρήση ρητορικής μίσους μετά την απαγόρευση μειώθηκε από τα ίδια άτομα κατά 80-90%.
- Πολλά μέλη των συγκεκριμένων subreddits αποχώρησαν ολοκληρωτικά από την υπηρεσία μετά την απαγόρευση.
- Η "μετανάστευση" σε εφάμιλλα subreddits ήταν κάτι κοινό μεταξύ των χρηστών αυτών.
"Υπό το πρίσμα του αν λειτούργησε ή όχι η πολιτική τακτική του Reddit όπως πλαισιώθηκε από τις ερωτήσεις που έθεσε η ερευνητική μας ομάδα, η απαγόρευση της ύπαρξης των ρατσιστικών σχολίων και της προώθησης ρητορικής μίσους στα subreddits λειτούργησε θετικά για το Reddit. Πέτυχε το στόχο του τόσο σε επίπεδο χρηστών όσο και κοινοτήτων," -Πόρισμα Ερευνητών.
Ο λόγος της απαγόρευσης του ρατσισμού από το Reddit δεν ήταν άλλωστε η εξάλειψη του, αλλά η αποθάρρυνση της χρήσης του στην υπηρεσία, κινήσεις που είδαμε και άλλες εταιρίες μέσα στη χρονιά να ασπάζονται.
Tags
Must Read
Η Larian Studios τα παίρνει πίσω για την genAI - καμία χρήση της ούτε σε concept art για το Divinity
Η AI χειραγωγεί κρυφά χρήστες Reddit από το Νοέμβριο του 2024
Το Reddit θα γίνει εν μέρει επί πληρωμή εντός του 2025