Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Kelly και Kornienko επέστρεψαν στη Γη μετά από ένα χρόνο στο διάστημα

Πολύτιμα δεδομένα για τους επιστήμονες

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Kelly και Kornienko επέστρεψαν στη Γη μετά από ένα χρόνο στο διάστημα

Η προσγείωση της κάψουλας Soyuz πραγματοποιήθηκε χωρίς προβλήματα στο Καζακστάν, φέρνοντας πίσω στη Γη τους Scott Kelly της Nasa και τον Mikhail Kornienko της Roscosmos, μετά την αποστολή των 340 ημερών στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Εμφανώς εξασθενημένοι οι δύο αστροναύτες, θα υποστούν τα ανεξάντλητα tests των επιστημόνων για να διαπιστωθούν οι επιπτώσεις της μακράς παραμονής στο διάστημα στο ανθρώπινο σώμα. Σε αυτό θα βοηθήσει και το γεγονός πως ο Kelly έχει δίδυμο μονοζυγωτικό αδερφό, ο οποίος είναι επίσης αστροναύτης ο οποίος παρέμεινε στη Γη υπό παρακολούθηση και οι επιστήμονες θα μπορούν να συγκρίνουν με σχετική ακρίβεια τις διαφορές τους.

Advertisement

Οι Kelly και Kornienko ακολουθούσαν διαφορετικό πρόγραμμα εξάσκησης και αντιμετώπισης της αλλαγής του κυκλοφορικού συστήματος και της εξασθένηση της αίσθησης ισορροπίας, δεδομένα που επίσης θα φανούν πολύ χρήσιμα στους επιστήμονες.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.