Όλα άρχισαν όταν ένας λουόμενος στην παραλία της Santa Teresita στην Αργεντινή έπιασε στα χέρια του ένα νεαρό δελφίνι. Αμέσως μαζεύτηκε ένα μεγάλο πλήθος γύρω του και το δύστυχο θηλαστικό περνούσε από χέρι σε χέρι για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία των ανθρώπων και να βγουν την πολυπόθητη selfie μαζί του. Το δελφίνι δεν άντεξε, γρήγορα αφυδατώθηκε και πέθανε. Ακόμα και αφού πέθανε, οι λουόμενοι συνέχισαν να βγαίνουν selfies, μέχρι που το παράτησαν αργότερα στην άμμο.

Το δελφίνι άνηκε στο είδος Franciscana που εντοπίζονται στις ακτές της Αργεντινής, Ουρουγουάης και Βραζιλίας. Έχουν απομείνει μόλις 30.000 τέτοιου είδους δελφίνια στον κόσμο. Το Wildlife Foundation της Αργεντινής εξέδωσε ανακοίνωση για να τονίσει στον κόσμο τη μεγάλη ευαισθησία των δελφινιών για να αποτραπεί τέτοιου είδους περιστατικό στο μέλλον.
Must Read
Ληστεία στην Αργεντινή τελειώνει με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο!
Βγάλτε selfie στο διάστημα με το δορυφόρο ενός YouTuber
Χώρες με υψηλό πληθωρισμό στρέφονται προς τα κρυπτονομίσματα