Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η αγορά της Ινδίας εκτοξεύεται και η Apple το ξέρει καλά

Δεν αγοράζει απλώς περισσότερα κινητά, αγοράζει ακριβότερα

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η αγορά της Ινδίας εκτοξεύεται και η Apple το ξέρει καλά

Η εποχή των “value for money” smartphones στην Ινδία φαίνεται να φτάνει στο τέλος της. Το τρίτο τρίμηνο του 2025, η αγορά εκτοξεύτηκε σε αξία κατά 18% σε σχέση με πέρυσι, παρότι οι αποστολές αυξήθηκαν μόλις 5%. Οι Ινδοί επενδύουν πια σε premium μοντέλα κι αυτό αλλάζει εντελώς το τοπίο.

Τα κινητά άνω των 30.000 ρουπίων Ινδίας, σημείωσαν άλμα 29%, χάρη στη δυνατή ζήτηση για Apple και Samsung ναυαρχίδες. Η Apple, που για χρόνια πάλευε να “μπει” στην ινδική αγορά, τα κατάφερε και παρότι έχει μόλις 9% στον όγκο, κατέκτησε 28% της αξίας της αγοράς και μπήκε στην πεντάδα για πρώτη φορά.

Advertisement

Η Samsung ακολουθεί με 23%, ενώ η Vivo κράτησε τα ηνία στις αποστολές με τη σειρά T. Η iQOO και η Motorola σημείωσαν εντυπωσιακές ανόδους (+54% και +53% αντίστοιχα), ενώ η Lava κυριάρχησε στα οικονομικά μοντέλα κάτω από 10.000 ρουπία.

Όπως αναφέρει η Counterpoint Research, τα MediaTek chipsets κυριάρχησαν στο 46% των συσκευών, με την Qualcomm να ακολουθεί στο 29%.

Η Ινδία δεν είναι πια μια αγορά “χαμηλού κόστους”, είναι μια χώρα που αναβαθμίζει το status της και δείχνει πως το μέλλον των smartphones δεν μετριέται σε τεμάχια, αλλά σε αξία.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα