Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ένα data center στη Νότια Κορέα πήρε φωτιά και μαζί του χάθηκε η μνήμη ενός ολόκληρου κράτους

858 terabytes χάθηκαν επειδή κανείς δεν έκανε backup

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ένα data center στη Νότια Κορέα πήρε φωτιά και μαζί του χάθηκε η μνήμη ενός ολόκληρου κράτους

Στη Νότια Κορέα, μια φωτιά που ξέσπασε στα τέλη Σεπτεμβρίου δεν κατέστρεψε απλώς ένα κτίριο, αλλά έσβησε το ψηφιακό αρχείο της κυβέρνησης.

Το περιστατικό σημειώθηκε στο εθνικό κέντρο δεδομένων της χώρας, όπου φυλάσσονταν πληροφορίες εκατοντάδων κρατικών υπηρεσιών. Όταν οι φλόγες έσβησαν, 858 terabytes δεδομένων είχαν χαθεί. Και το πιο σοκαριστικό είναι ότι κανείς δεν είχε κρατήσει αντίγραφα ασφαλείας.

Advertisement

Το συμβάν ξεκίνησε με μια έκρηξη μπαταριών λιθίου που βρίσκονταν σε διαδικασία μεταφοράς. Μέσα σε λίγα λεπτά, η φωτιά τύλιξε τους servers που φιλοξενούσαν το λεγόμενο G-Drive, το ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων για περισσότερους από 125.000 δημοσίους υπαλλήλους.

Στο σύστημα αυτό υπήρχαν πιστοποιήσεις, αρχεία εισαγωγών και εξαγωγών και δεκάδες δημόσιες βάσεις δεδομένων που τροφοδοτούσαν 163 υπηρεσίες.

Η κυβέρνηση παραδέχτηκε αργότερα πως το G-Drive δεν διέθετε πλήρες backup, επειδή θεωρήθηκε “υπερβολικά μεγάλο για αντιγραφή”. Το αποτέλεσμα ήταν να χαθεί ανεπιστρεπτί ένα τεράστιο μέρος του ψηφιακού αρχείου του κράτους.

Η καταστροφή προκάλεσε παράλυση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, από φορολογικές δηλώσεις μέχρι την εσωτερική αλληλογραφία των υπουργείων. Μία εβδομάδα μετά, μόλις το 20% των υπηρεσιών είχε αποκατασταθεί.

Η Νότια Κορέα, μια από τις πιο ψηφιακά ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου, βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με το παράδοξο του όσο περισσότερο εξαρτάσαι από την τεχνολογία, τόσο πιο ευάλωτος γίνεσαι όταν αυτή καταρρέει. Μάλιστα, ο ειδικός κυβερνοασφάλειας στην Korea Times, σχολίασε ότι "δεν είναι η φωτιά που έκαψε τα δεδομένα, αλλά η αλαζονεία του να πιστεύεις ότι δεν θα συμβεί ποτέ τίποτα".

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.