Η Honda συνεργάζεται με τις εταιρείες Sierra Space και Tec-Masters για να δοκιμάσει ένα νέο καινοτόμο σύστημα υδρογόνου για διαστημικές αποστολές, το οποίο θα υποστηρίξει τη μελλοντική ανθρώπινη παρουσία στη Σελήνη. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνολογία ηλεκτρόλυσης νερού, όπου το νερό χωρίζεται σε υδρογόνο και οξυγόνο, δημιουργώντας έτσι τη δυνατότητα να παρέχονται οξυγόνο για αναπνοή και υδρογόνο για την παραγωγή ενέργειας. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτού του συστήματος είναι ότι λειτουργεί ανακυκλώνοντας τα παραπροϊόντα, με το μόνο απόβλητο να είναι το νερό, το οποίο επιστρέφει ξανά στη διαδικασία.
Η τεχνολογία αυτή έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίξει μακροχρόνιες αποστολές, όπως αυτές στη Σελήνη, και να μειώσει το κόστος μεταφοράς και τη συντήρηση των συστημάτων. Η Honda σχεδιάζει να δοκιμάσει το σύστημα σε συνθήκες μικροβαρύτητας, προκειμένου να ελέγξει την απόδοσή του και να διασφαλίσει ότι μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά σε διαστημικά περιβάλλοντα.

Ο στόχος της είναι να αναπτύξει μία βιώσιμη πηγή ενέργειας που θα βοηθήσει στις μελλοντικές διαστημικές αποστολές και, ενδεχομένως, να προσφέρει λύσεις ανανεώσιμης ενέργειας και για τη Γη.
Tags
Must Read
Η Honda κάνει το πρώτο της βήμα στο διάστημα με επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο!
Τα Honda O Series είναι τα πρώτα ηλεκτρικά της εταιρίας (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Afeela: Μάθαμε πόσο θα κοστίζει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των Sony και Honda