Η Honda αποκάλυψε στο πλαίσιο της CES 2025 την πρώτη της σειρά ηλεκτρικών οχημάτων (BEVs) η οποία αποτελείται από δύο εκδόσεις, το Honda 0 SUV και το Honda 0 Saloon. Πρόκειται για πρωτότυπα μοντέλα και η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει από τη Βόρεια Αμερική το 2026, με την παγκόσμια αγορά να ακολουθεί.
Η καρδιά της σειράς 0 της Honda θα είναι το ASIMO OS, το λειτουργικό σύστημα το οποίο θα ενσωματώσει τις μονάδες ηλεκτρονικού ελέγχου των οχημάτων, όπως την αυτοματοποιημένη οδήγηση, την υποβοήθηση του οδηγού και το infotainment. Με OTA αναβαθμίσεις, η Honda σκοπεύει να προσθέτει λειτουργίες και χαρακτηριστικά, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του χρήστη.

Σε συνεργασία με την Renesas Electronics Corporation, ανέπτυξε ένα υψηλών επιδόσεων SoC το οποίο υποστηρίζει κεντροποιημένη αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών με κορυφαίες AI δυνατότητες.
Το Honda 0 SUV είναι ένα μεσαίου μεγέθους EV με ευρύχωρο εσωτερικό, μεγάλη ορατότητα και προσαρμοστικότητα.


Το Honda 0 Saloon έχει τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Αυτό σημαίνει πως υπό ορισμένες συνθήκες, ο οδηγός δε χρειάζεται να παρακολουθεί το δρόμο και μπορεί να εκτελεί άλλες ασχολίες.

Ταυτόχρονα, η Honda ανακοίνωσε πως το 0 series θα υιοθετήσει το North American Charging System (NACS) και θα συμμετέχει στο IONNA, μία κοινή προσπάθεια για δημιουργία 30.000 σταθμών φόρτισης μέχρι το 2030.

Tags
Must Read
Samsung: Οι τηλεοράσεις θα γίνουν μάλλον πιο ακριβές!
Το Lenovo Legion Go 2 επιστρέφει με κάτι που ζητούσαν οι παίκτες!
Ανακοινώθηκε η G-SYNC Pulsar τεχνολογία από την Nvidia – Η νέα γενιά στα gaming monitors