Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Θεσσαλονίκη: Άγαλμα 2.000 ετών βρέθηκε στα σκουπίδια!

Μια αναπάντεχη αρχαιολογική ανακάλυψη

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Θεσσαλονίκη: Άγαλμα 2.000 ετών βρέθηκε στα σκουπίδια!

Ένα μαρμάρινο άγαλμα γυναίκας, που εκτιμάται ότι είναι άνω των 2.000 ετών, ανακαλύφθηκε εγκαταλελειμμένο σε σακούλα σκουπιδιών στη Θεσσαλονίκη!

Όπως ανέφεραν οι αρχές την Τετάρτη, το ακέφαλο άγαλμα, ύψους περίπου 80 εκατοστών, βρέθηκε από έναν κάτοικο δίπλα σε κάδο απορριμμάτων στους Νέους Επιβάτες. Μετά την ανακάλυψη του αγάλματος, ο κάτοικος το παρέδωσε άμεσα στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θερμαϊκού.

Advertisement

Οι αρχές στη συνέχεια συμβουλεύτηκαν αρχαιολόγους για να αξιολογήσουν την ιστορική του σημασία. Οι αρχικές εκτιμήσεις υποδεικνύουν ότι το άγαλμα χρονολογείται από την Ελληνιστική εποχή, μια περίοδος σημαντικών πολιτιστικών και καλλιτεχνικών επιτευγμάτων μεταξύ 320 και 30 π.Χ., μετά τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Το άγαλμα έχει ήδη σταλεί για περαιτέρω εξέταση από αρχαιολόγους και τελικά θα παραδοθεί στην τοπική αρχαιολογική αρχή για συντήρηση και μελέτη. Εν τω μεταξύ, η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνα για να προσδιορίσει ποιος πέταξε το άγαλμα, συλλαμβάνοντας προσωρινά έναν άνδρα για ανάκριση, τον οποίο στη συνέχεια άφησε ελεύθερο χωρίς κατηγορία.

Η χώρα μας είναι φυσικά ιδιαίτερα γνωστή παγκοσμίως για την πλούσια αρχαία κληρονομιά της, όποτε αυτές οι τυχαίες αρχαιολογικές ανακαλύψεις είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, ειδικά κατά τη διάρκεια κατασκευαστικών έργων ή δημόσιων εργασιών. Για την ιστορία, τον Δεκέμβριο, εργαζόμενοι που εγκαθιστούσαν αγωγούς φυσικού αερίου κοντά στην Αθήνα ανακάλυψαν ένα άγαλμα Ρωμαϊκής εποχής του Ερμή. Επιπλέον, η Θεσσαλονίκη πρόσφατα παρουσίασε μια μεγάλη συλλογή αρχαιοτήτων που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της κατασκευής του μετρό, το οποίο άνοιξε επίσημα τον Νοέμβριο.

Advertisement

Βέβαια, η εύρεση ενός τέτοιου αγάλματος στα σκουπίδια είναι σίγουρα μια από τις πιο ιδιάζουσες ιστορίες που έχουν ακουστεί ανά τα χρόνια και μένει να δούμε αν θα εξακριβωθεί ποτέ ο τρόπος που κατέληξε εκεί.

Το άγαλμα που βρέθηκε σε σακούλα σκουπιδιών στη Θεσσαλονίκη:

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.