Πριν τρία χρόνια, η Volvo είχε δεσμευτεί να πουλάει μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030. Η πρόσφατη όμως επιβράδυνση της ανάπτυξης της αγοράς των ηλεκτρικών, έχει κάνει πολλούς κατασκευαστές να αναθεωρήσουν τις δεσμεύσεις τους.
Αυτό έγινε και στη Volvo, η οποία ανακοίνωσε πως θέτει αυτόν το στόχο για το 2040 και έως τότε θα βασιστεί σε μία μίξη υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Volvo τόνισε πως αυτή η κίνηση οφείλεται στην “πιο αργή από το αναμενόμενο ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, την απόσυρση των κρατικών κινήτρων σε ορισμένες αγορές και στην αβεβαιότητα της αγοράς με τους πρόσφατους δασμούς που έχουν επιβληθεί για τα ηλεκτρικά οχήματα σε ορισμένες αγορές”.

Έτσι, μέχρι το 2030 η Volvo αναμένει τα plug-in υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν το 90-100% των πωλήσεών της. Οι υπόλοιπες πωλήσεις θα αποτελούνται από υβριδικά τα οποία θα χρησιμοποιούν μικρούς κινητήρες εσωτερικής καύσης για να τροφοδοτούν την μπαταρία των οχημάτων.
Μέχρι το 2025, η Volvo αναμένει οι πωλήσεις των “ηλεκτροποιημένων προϊόντων” να κινούνται μεταξύ 50% και 60%. Το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρίας για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 κυμάνθηκε στο 26%, το “υψηλότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό”. Το μερίδιο των ηλεκτρικών και των plug-in hybrids ανήλθε στο 48% των πωλήσεων.
Να θυμίσουμε πως η σουηδική Volvo ανήκει πλέον στην Geely, ενός εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών της Κίνας.
Tags
Must Read
O Πάπας Λέων ΙΔ είναι ο πρώτος που δοκίμασε την ηλεκτρική Ferrari Luce! (ΒΙΝΤΕΟ)
Xiaomi Electric Scooter 5 Max: Ατελείωτες καλοκαιρινές βόλτες
Xiaomi YU7: Παρουσιάστηκε το πρώτο SUV της εταιρίας