Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

iPhone 15: Η Apple επιβεβαίωσε πως όντως υπάρχει πρόβλημα με BMW και Toyota αυτοκίνητα

Επίσημη τοποθέτηση σχετικά με τις πολύ σοβαρές αναφορές

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

iPhone 15: Η Apple επιβεβαίωσε πως όντως υπάρχει πρόβλημα με BMW και Toyota αυτοκίνητα

Όταν το iPhone 15 είχε πρωτοκυκλοφορήσει, μέσα στο χαμό των αναφορών για τα προβλήματα υπερθέρμανσης είχαν αρχίσει να κάνουν το γύρο του διαδικτύου, ταυτόχρονα και στοιχεία για ένα πολύ σοβαρό και πραγματικά αξιοπερίεργο πρόβλημα που ακόμη αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι BMW και Toyota αυτοκινήτων είχαν ακουστεί. Ειδικότερα, πολλοί ανέφεραν και ακόμη αναφέρουν ότι η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης του οχήματός τους δεν συνεργάζεται σωστά με τα νέα iPhone και μπορεί να τους προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη.

Σύμφωνα με συζητήσεις στα φόρουμ του MacRumors και στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X (προηγουμένως γνωστό ως Twitter), διάφοροι οδηγοί BMW ισχυρίζονται ότι μετά τη φόρτιση μέσω της επιφάνειας του αυτοκινήτου, τα iPhone τους μπαίνουν αυτόματα σε λειτουργία ανάκτησης δεδομένων, εμφανίζοντας μια χαρακτηριστική λευκή οθόνη. Μετά την επανεκκίνηση της συσκευής, το NFC τσιπ, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για λειτουργίες όπως το Apple Pay και τα ψηφιακά κλειδιά αυτοκινήτου, δεν λειτουργεί, κάτι που αφήνει να εννοηθεί πως κάηκε στη φόρτιση!

Advertisement

Τώρα, σε ένα εσωτερικό μήνυμα προς τους εξουσιοδοτημένους παρόχους service, η Apple επιβεβαίωσε ότι η φόρτιση κάποιου εκ των iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro ή iPhone 15 Pro Max από έναν "μικρό αριθμό" ασύρματων φορτιστών που είναι ενσωματωμένοι σε ορισμένα πρόσφατα BMW και Toyota Supra μοντέλα μπορεί όντως να απενεργοποιήσει προσωρινά τις NFC δυνατότητες της συσκευής. Το σημείωμα της Apple δεν αποκαλύπτει το λόγο που συμβαίνει αυτό, αλλά ξεκαθαρίζει ότι το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί με μια επερχόμενη ενημερωμένη λογισμικού, αργότερα φέτος. Δεδομένου ότι το σημείωμα δημοσιεύτηκε λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του iOS 17.1 σήμερα, φαίνεται ότι το θέμα θα λυθεί με κάποια από τις επόμενες εκδόσεις, όπως το iOS 17.1.1 ή το iOS 17.2. Για την ώρα πάντως, η Apple συμβουλεύει τους επηρεαζόμενους κατόχους να σταματήσουν να χρησιμοποιούν την ασύρματη φόρτιση μέσα στο αυτοκίνητο.

Τέλος, το σημείωμα τονίζει ότι οι τεχνικοί μπορούν να επιχειρήσουν να επανεκκινήσουν το NFC τσιπ σε ένα iPhone που έχει εμφανίσει το πρόβλημα, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο του Apple Service Toolkit 2. Εάν αυτό το βήμα δεν επιλύσει το πρόβλημα, η Apple συμβουλεύει τους τεχνικούς να ξεκινήσουν πλήρη επισκευή του hardware.

Advertisement

Για την ιστορία, οι χρήστες που συνάντησαν το πρόβλημα αναφέρουν ότι μετά την επανεκκίνηση το iPhone πετάει ένα μήνυμα σφάλματος στην εφαρμογή Wallet που γράφει "Δεν ήταν δυνατή η ρύθμιση του Apple Pay", όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα