Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Spider-Man 4: O Sam Raimi και επίσημα λέει πως θέλει το sequel με Tobey Maguire

Αν ακούει η Marvel...

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Spider-Man 4: O Sam Raimi και επίσημα λέει πως θέλει το sequel με Tobey Maguire

Όσοι fans του Spidey μετά τα γεγονότα του "Spider-Man: No Way Home" περιμένετε μια κινηματογραφική συνέχεια της ιστορίας του Peter Parker του Tobey Maguire, τότε σας έχουμε ευχάριστα νέα. 

Ο Sam Raimi που τώρα σκηνοθετεί το Doctor Strange in the Multiverse of Madness (5 Μαΐου), δήλωσε "ανοιχτός" στο ενδεχόμενο ενός Spider-Man 4, που θα συνεχίζει ουσιαστικά την ιστορία του Maguire aka Peter 2. 

Advertisement

Σε συνέντευξή του στο Moviepilot ο σκηνοθέτης της Raimi-Verse τριλογίας αναγνώρισε πως με το concept του Multiverse όλα είναι πιθανά πλέον στο MCU και τέτοιες κουβέντες συνήθως δεν λέγονται τυχαία.

Δε νομίζω πως ήταν εφικτό αλλά μετά την επιστροφή μου λόγω του Multiverse, συνειδητοποίησα ότι όλα είναι πιθανά και είμαι εντελώς ανοιχτός στο ενδεχόμενο"

Δείτε το απόσπασμα: 

Σε μια άλλη πρόσφατη συνέντευξή του στο Fandango, ο Raimi είχε εκφράσει ανοιχτά πως θα ήθελε πολύ να συνεργαστεί ξανά με τον Maguire. Επομένως το μόνο που μένει είναι να ακούει η Marvel Studios, ο Kevin Feige και η Sony Pictures για να κάνουν πραγματικότητα το Spider-Man 4. 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.