Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

EVO 2022: Χωρίς Smash Bros. φέτος το μεγαλύτερο fighting τουρνουά

Έπειτα από απόφαση της Nintendo

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

EVO 2022: Χωρίς Smash Bros. φέτος το μεγαλύτερο fighting τουρνουά

Οι διοργανωτές του Evo ανακοίνωσαν πως το Super Smash Bros. δε θα περιλαμβάνεται στο lineup του επερχόμενου Evo 2022 τουρνουά που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο, παρόλο που είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής επιλογή για το κοινό των fighting games. Όπως φαίνεται, πρόκειται για μια απόφαση που πήρε η ίδια η Nintendo.

Αναλυτικότερα, μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του τουρνουά στο Twitter, οι διοργανωτές δήλωσαν:

Advertisement

Από το 2007, έχουμε δει ιστορικές στιγμές με το Super Smash Bros. στις εκδηλώσεις του Evo. Λυπούμαστε που η Nintendo επέλεξε να μη συνεχίσει μαζί μας την κληρονομιά αυτή φέτος.

Στο μέλλον, ελπίζουμε να γιορτάσουμε ξανά με την κοινότητα του Super Smash Bros.

Για την ώρα δεν υπάρχει κάποια επίσημη δήλωση από την πλευρά της Ιαπωνικής εταιρίας, σχετικά με το λόγο που προέβη σε αυτή την απόφαση. Ενδεχομένως, η εμπλοκή της Sony, η οποία εξαγόρασε το Evo τον Μάρτιο του 2021, να ήταν ο καθοριστικός παράγοντας, αφού στη συνέχεια η Nintendo είχε αποκαλύψει πως σχεδιάζει δικά της τουρνουά Smash σε συνεργασία με την Panda Global.

Όπως και να 'χει, το Evo 2022 θα πραγματοποιηθεί κανονικά με συμμετοχή κοινού και έχει δρομολογηθεί για τις 8 Μαρτίου στο Λας Βέγκας.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.