Τι ήθελε να πει τελικά ο Guillermo Del Toro; Εξηγεί την μπηχτή του για το Silent Hill  

Η οποία δεν πέρασε απαρατήρητη στα The Game Awards 2021

Τι ήθελε να πει τελικά ο Guillermo Del Toro; Εξηγεί την μπηχτή του για το Silent Hill

Όπως σας ενημερώσαμε, κατά τη διάρκεια των The Game Awards 2021 υπήρξε μια στιγμή που τάραξε του fans του Silent Hill. Συγκεκριμένα, ο γνωστός σκηνοθέτης Guillermo Del Toro ανέλαβε την παρουσίαση του Best Art Direction βραβείου. Πριν αποκαλύψει, όμως, τον νικητή για τη συγκεκριμένη κατηγορία, αναφέρθηκε στο Silent Hill τονίζοντας:

Ξέρετε ένα franchise του οποίου λατρεύω το Art Direction; Είναι το Silent Hill. Ελπίζω να δούμε ένα καινούργιο απ’ αυτά!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ξανά το σχετικό στιγμιότυπο από την τελετή απονομής μέσα από τον player που ακολουθεί.

Αναμενόμενα, πολλοί εξέλαβαν την δήλωση του Del Toro ως μπηχτή στην Konami και πολλοί ως tease για κάτι που ετοιμάζεται. Δυστυχώς, φαίνεται πως ο ταλαντούχος σκηνοθέτης δε δουλεύει πάνω σε κάποιο νέο Silent Hill, ούτε σε κάποιο παιχνίδι γενικότερα.

Αναλυτικότερα, μιλώντας στο Happy Sad Confused podcast, ο Del Toro ξεκαθάρισε επιτέλους τι ακριβώς εννοούσε. Ξεκινώντας, ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε με πραγματικό εκνευρισμό στο γεγονός πως η συνεργασία του με τον Hideo Kojima για το Silent Hills ακυρώθηκε άδοξα από την Konami. Έτσι, ο Del Toro ήθελε απλά να πετάξει μια «μπηχτή» στην ιαπωνική εταιρία σχετικά με αυτό.

Ήθελα απλώς να πειράξω λίγο την Konami, γιατί απλά δεν καταλαβαίνω. Ήταν τόσο τέλειο! Αυτό που θα κάναμε ήταν τόσο συναρπαστικό.

Στη συνέχεια ο Del Toro αρνήθηκε ξεκάθαρα πως εργάζεται σε κάποιο νέο Silent Hill και για την ακρίβεια διευκρίνισε πως δεν πρόκειται να εργαστεί σε κανένα νέο παιχνίδι. Μάλιστα, χαρακτήρισε τον εαυτό του ως το ‘Άλμπατρος’ του gaming εξαιτίας όλων των projects στα οποία δούλευε και εν τέλει ακυρώθηκαν.

Για την ιστορία, πέρα από το Silent Hills, ο Guillermo Del Toro εργαζόταν μέχρι το 2012 και σε ένα άλλο παιχνίδι με τους δημιουργούς του Saints Row. Το εν λόγω project ονομαζόταν Insanity και ομοίως δεν κατάφερε ποτέ να κυκλοφορήσει.