Dead Space Remake: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε – Πρώτη σύγκριση & gameplay 

Πρώτες πληροφορίες για την κατεύθυνση του project

Dead Space Remake: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε – Πρώτη σύγκριση & gameplay

Πιστοί στην υπόσχεσή τους, η EA μαζί με το Motive Studio πραγματοποίησαν ένα αναλυτικό live stream για το επερχόμενο remake του λατρεμένου Dead Space. Στο πλαίσιο αυτό είδαμε μερικά πολύ αρχικά gameplay πλάνα, αφού πλέον το στάδιο του ‘pre-production’ έχει ολοκληρωθεί και η ομάδα έχει ξεκινήσει το ‘full-production’.

Από την εν λόγω μετάδοση έχουμε, λοιπόν, την πρώτη συγκριτική εικόνα του αρχικού Dead Space (2008) και του remake:

Περνώντας σε λεπτομέρειες, η ομάδα εξήγησε πως το remake φτιάχνεται χρησιμοποιώντας τα layouts των επιπέδων του πρώτου παιχνιδιού, με τους developers να προσθέτουν ωστόσο περισσότερες οπτικές λεπτομέρειες. Μια μεγάλη πρόκληση για τους δημιουργούς ήταν η διατήρηση των θετικών στοιχείων του αρχικού τίτλου, όπως για παράδειγμα ο ρυθμός του, τα οποία ήθελαν όμως να βελτιώσουν περεταίρω.

Με αυτό το σκεπτικό και το λατρεμένο σύστημα διαμελισμού των εχθρών έχει αλλάξει και έχει βελτιωθεί ριζικά. Στο remake του Dead Space κάθε πυροβολισμός σας θα έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει και σάρκα από τους εχθρούς. Αυτό πρακτικά χρησιμεύει ως ένδειξη για τη ζωή των τεράτων, χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως HUD στοιχείο.

Πλέον κάθε όπλο αντιδρά διαφορετικά και άλλα είναι καλύτερα στο να διαμελίζουν εντελώς τα άκρα των εχθρών, ενώ άλλα είναι καλύτερα στο να αφαιρούν την σάρκα τους. Κάθε εχθρός θα έχει πλέον και νέο damage model, με κάθε μέλος του να αντιδρά διαφορετικά στα χτυπήματα των παικτών.

Επιπροσθέτως, το Motive Studio μίλησε και για τα Zero-G αποσπάσματα. Ο χειρισμός σε αυτές τις πίστες του παιχνιδιού έχει βελτιωθεί σημαντικά, με ελευθερία κίνησης 360 μοιρών και thrusters, όπως δηλαδή και στο Dead Space 2. Συγχρόνως, έχουν προστεθεί και νέες διαδρομές, καθώς και νέες προκλήσεις για τους παίκτες.

Όσον αφορά την ιστορία τώρα, η ομάδα ξεκαθάρισε πως η βάση της δε θα αλλάξει, ακολουθώντας τα ίδια βασικά θέματα με τους ίδιους χαρακτήρες. Ωστόσο, η Motive θέλει να τοποθετήσει καλύτερα το πρώτο παιχνίδι στο γενικότερο σύμπαν του franchise και να κάνει την αφήγηση λίγο πλουσιότερη. Στο πλαίσιο αυτό ο Gunner Wright θα επιστρέψει για να δώσει ξανά τη φωνή του στον Issac. Βέβαια, το στούντιο διαβεβαίωσε τους παίκτες πως αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα της απομόνωσης και της ησυχίας για την ατμόσφαιρα του πρώτου παιχνιδιού και έτσι ο Isssac θα μιλά μόνο όταν του απευθύνουν τον λόγο ή σε περιπτώσεις που θα ήταν πραγματικά αμήχανο να παραμείνει σιωπηλός.

Κλείνοντας, έγινε ξεκάθαρο πως ο τίτλος ο τίτλος της EA δε θα έχει κανένα ίχνος microtransaction.

Το Dead Space θα κυκλοφορήσει μόνο για τις κονσόλες νέας γενιάς PS5 και Xbox Series X|S, καθώς και για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και αναπτύσσεται με την προηγμένη Frostbite game engine. Παρακάτω ακολουθούν μερικά από τα gameplay στιγμιότυπα του live stream.

6 σχολιο(α)