Cyberpunk 2077: Μάθαμε πόσο πούλησε τελικά και πόσα αντίτυπα επιστράφηκαν 

Φρέσκα στατιστικά από τη CD Projekt

Cyberpunk 2077: Μάθαμε πόσο πούλησε τελικά και πόσα αντίτυπα επιστράφηκαν

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το Cyberpunk 2077 ήταν μια από τις πιο πολυσυζητημένες περυσινές κυκλοφορίες. Ο τίτλος της πολωνικής CD Projekt είχε μια γιγαντιαία marketing καμπάνια, χολιγουντιανό κάστ και μια…όχι και τόσο ομαλή κυκλοφορία, για την οποία πιθανότατα έχετε διαβάσει πολλά μέχρι σήμερα.

Τα εμπόδια αυτά, ωστόσο, δεν απέτρεψαν το παιχνίδι από το να καταφέρει εντυπωσιακές πωλήσεις. Συγκεκριμένα, η εταιρία αποκάλυψε πως το Cyberpunk 2077 πούλησε μέχρι και το τέλος του 2020 περισσότερα από 13.7 εκατομμύρια αντίτυπα. Νας σας υπενθυμίσουμε πως ο τίτλος κυκλοφόρησε στις 10 Δεκεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι μόλις μέσα στον launch μήνα του πούλησε αυτόν το γιγαντιαίο αριθμό αντιτύπων.

Μιλώντας στους επενδυτές, η CD Projekt άνοιξε τα χαρτιά της και για το τι συνέβη με τα refunds. Συνολικά, το πρόγραμμα επιστροφής χρημάτων "Help Me Refund" κόστισε στην εταιρία 2.23 εκατομμύρια δολάρια. Ένα στέλεχος της εταιρίας επιβεβαίωσε πως αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 30,000 επιστροφές.

Πρέπει να σημειωθεί βέβαια, όπως επιβεβαιώθηκε στη συνέχεια στο GamesIndustry.biz, πως ο αριθμός αυτός αφορά μόνο τις επιστροφές που έγιναν από την ίδια την CD Projekt, για τους καταναλωτές που επικοινώνησαν απευθείας μαζί της με e-mail. Αυτό σημαίνει πως δεν περιλαμβάνονται οι επιστροφές από άλλα καταστήματα, όπως το Microsoft Store των Xbox κονσολών, το PlayStation Store των PlayStation κονσολών, το Best Buy, το GameStop κ.α.

Στα οικονομικά της αποτέλεσμα που δημοσιευτήκαν πρόσφατα, η εταιρία αναφέρει πως το πραγματικό κόστος των επιστροφών δεν ήταν 2.23, αλλά 51.3 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει πως ο αριθμός είναι ίσως και πάνω από 20 φορές μεγαλύτερος. Βέβαια, αυτό δεν απέτρεψε την εταιρία από το να πετύχει τα καλύτερα νούμερα στην ιστορία της, με καθαρά κέρδη που ξεπερνούν τα 300 εκατομμύρια δολάρια.

Επιπροσθέτως, μαθαίνουμε πως το παιχνίδι είχε συνολικό budget 316 εκατομμύρια δολάρια και αναπτύχθηκε από μια ομάδα 530 ατόμων. Συνολικά στο project συμμετείχαν πάνω από 5200 άνθρωποι. Το νούμερο αυτό αυξάνεται σημαντικά από τους 2000 voice actors που χρειάστηκαν για τη μεταγλώττιση του παιχνιδιού σε 11 γλώσσες.

Τέλος, αποκαλύφθηκε και το ποσοστό των πωλήσεων ανά πλατφόρμα που διαμορφώνεται ως εξής:

5 σχολιο(α)